سایت گل تایید مدعی شد که مذاکرات آرسنال و الکساندر لاکازت، ستاره فرانسوی لیون، وارد فاز جدیدی شده است.

 مذاکرات آرسنال و لیون برای لاکازت جدی شد

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که آرسنالی ها امیدوار بودند کیلیان امباپه را به خدمت بگیرند، ونگر تلاش خود را برای جذب الکساندر لاکازت، مهاجم لیون نیز انجام می‌دهد. ژان میشل اولاس، رئیس باشگاه لیون، روز گذشته در مراسم معارفه ماریانو دیاز، خرید جدید آنها از رئال مادرید، تایید کرد که مذاکراتی با آرسنال در جریان است ولی هنوز به توافقی دست پیدا نکرده اند.

او گفت:" مذاکراتی انجام شده و اینکه آرسنال فشار زیادی برای خرید ایجاد کرده حقیقت دارد. ولی هنوز این انتقال نهایی نشده است. با شرایط فعلی آرسنال قصد موافقت با پیشنهاد آنها را ندارم."

آرسنال 4 میلیون یورو با رقم درخواستی لیون فاصله دارد و انتظار می‌رود که در روزهای آتی، روند این انتقال ادامه پیدا کند و در نهایت دو باشگاه با هم به توافق برسند.

لاکازت قصد داشت که از لیون راهی اتلتیکومادرید شود ولی ممنوعیت حضور این باشگاه در نقل و انتقالات ، او را تا پیش از ژانویه از حضور در مادرید منع می‌کند. این انتقال برای آرسنال حدود 55 میلیون یورو به علاوه پاداش هزینه خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود که این احتمال وجود دارد اولیویه ژیرو به عنوان بخشی از قرارداد راهی لیون شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.