۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 543133

مشاور وزیر ورزش و جوانان می‌گوید که هیات مدیره پرسپولیس تا هفته جاری معرفی می‌شود.

معرفی هیات مدیره پرسپولیس تا پایان هفته

به گزارش قدس آنلاین، بیژن ذوالفقارنسب درباره ارزیابی‌اش از نقل‌ و انتقالات لیگ، اظهار کرد: اگر بخواهیم به طور دقیق درباره نقل‌ و انتقالات لیگ قضاوت کنیم، شاید نتوانیم قضاوت درستی داشته باشیم، چون هنوز فصل نقل‌ و انتقالات به پایان نرسیده است اما تا به این جای کار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جذب نفرات جدید، عملکرد خوبی داشته‌اند و به ظاهر تیم قدرتمندی برای فصل بعد بسته‌اند.

او در ادامه درباره روند جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس گفت‌: باشگاه پرسپولیس و مدیریت این باشگاه در نحوه انعقاد قرارداد با سروش رفیعی اشتباه کرد. باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس نباید با بازیکنی کم سن و سال که در باشگاه خود عملکرد خوبی داشته است قرارداد شش ماهه ببندد زیرا جدایی این بازیکن فقط به نفع خودش شد و هیچ سودی برای پرسپولیس نداشت.

ذوالفقارنسب درباره اظهارات برانکو ایوانکوویچ مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس اجازه داده تا طارمی با باشگاه‌های مدنظرش مذاکره کند، گفت‌: این اظهارات غیر مسئولانه و غیر حرفه‌ای بوده است زیرا برانکو نمی‌تواند درباره بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارد تصمیم گیری کند. باشگاه باید درباره آینده این بازیکن تصمیم بگیرد. برخی از مربیان به خاطر حفظ پرستیژ کاری خود اظهار نظرهای درستی انجام نمی‌دهند!

او در پایان و در پاسخ به این سوال که هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس چه زمانی معرفی می‌شود، گفت‌: فکر می‌کنم که تا پایان این هفته‌ هیات مدیره جدید پرسپولیس رسما معرفی شود.

بیژن ذوالفقارنسب درباره ارزیابی‌اش از نقل‌ و انتقالات لیگ، اظهار کرد: اگر بخواهیم به طور دقیق درباره نقل‌ و انتقالات لیگ قضاوت کنیم، شاید نتوانیم قضاوت درستی داشته باشیم، چون هنوز فصل نقل‌ و انتقالات به پایان نرسیده است اما تا به این جای کار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جذب نفرات جدید، عملکرد خوبی داشته‌اند و به ظاهر تیم قدرتمندی برای فصل بعد بسته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.