زنجان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: یکی از خوشه‌هایی که در دست تشکیل و انجام مطالعات امکان‌سنجی می‌باشد، خوشه چاقوی استان زنجان است.

مطالعات امکان‌سنجی تشکیل خوشه چاقو در زنجان در حال انجام است

به گزارش قدس آنلاین، امیر حمیدنیا عصر شنبه در پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار کرد: شرکت شهرک‌های  صنعتی استان زنجان قرارداد ممیزی را با واحدهای تولیدی در راستای استفاده از مباحث دانش‌بنیان به امضا رسانده است.

وی با اشاره به تشکیل خوشه‌های مختلف تولیدی در استان زنجان با هدف حل مشکلات واحدهای تولیدی و همکاری آنها در تولید یک محصول با یکدیگر تصریح کرد: تا به امروز در استان زنجان دو خوشه فرش و خوشه کفش تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه سه سال از تشکیل خوشه فرش در استان زنجان سپری می‌شود، افزود: خوشه کفش نیز در استان زنجان در یک سال گذشته تشکیل شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از خوشه‌هایی که در دست تشکیل و انجام مطالعات امکان سنجی است، تشکیل خوشه چاقوی استان زنجان است.

حمیدنیا در ادامه اضافه کرد: این سازمان سالیانه ۲۵ میلیون تومان برای حمایت از خوشه‌های تولیدی محصولات استان زنجان اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در پایان با بیان اینکه  در شهریورماه امسال از یکی از نقش‌های ثبت ملی شده فرش در استان زنجان رونمایی می‌شود، اظهار کرد: حمایت‌های همه دستگاه‌های استان زنجان را برای پیشبرد امور لازم داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.