۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 543255

مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی صحبت از مشروط بودن قرارداد مجتبی جباری کرده که به نظر می‌رسد این اظهارات بیشتر جنبه تلطیف کردن فضا را دارد.

استقلال واقعا قید مجتبی جباری را می زند؟!

به گزارش قدس آنلاین از تسنیم، رضا افتخاری پس از جلسه امروز (شنبه) هیئت مدیره استقلال با وزیر ورزش و جوانان در رابطه با جذب مجتبی جباری گفت که اگر تست‌های پزشکی این بازیکن تأیید شود، قراردادش لازم‌الاجرا می‌شود و در غیر این صورت حضور جباری در استقلال منتفی خواهد شد. افتخاری اما چرا این صحبت را انجام داد؟

روز پنجشنبه هفته گذشته مجتبی جباری با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست و پس از این اتفاق بود که دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال ناراحتی خود را از این اتفاق اعلام کرد چرا که اعتقاد داشت جباری و البته بازیکنان دیگر باید تست پزشکی بدهند.

مدیرعامل استقلال امروز در حالی چنین حرفی زده که به نظر می‌رسد تحت تاثیر اتفاقات اخیر قرار گرفته و تلاش کرده با این حرف به نوعی ناراحتی را از دل کادر پزشکی استقلال درآورد چرا که جباری با استقلال قرارداد بسته و اگر قرار بود چنین موضوعی اعلام شود افتخاری در مصاحبه‌اش آنگونه هیجان‌زده نمی‌گفت که جباری عیدی باشگاه استقلال به مناسبت عید فطر است.

حال اگر در تست‌های پزشکی مشخص شود که جباری مصدوم است، چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا واقعا باشگاه استقلال می‌تواند جباری را از لیست خود خارج کند و قید این بازیکن را بزند؟ اگر چنین شود تکلیف عیدی به هواداران چه می‌شود؟ تکلیف قراردادی که بسته شده، چه می‌شود؟

شاید افتخاری با این کار خواسته کادر پزشکی استقلال را از ناراحتی خارج کند وگرنه خود جباری طبق گفته افتخاری اعلام کرده که پایش مشکل دارد، اما با این وضعیت هم بازی کرده است. این در حالی است که کادر پزشکی استقلال کاملا از شرایط موجود ناراحت است و حتی گفته می‌شود ممکن است معاون پزشکی استقلال قید حضور در استقلال را بزند و عطای کار را به لقایش ببخشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.