سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رامین رضائیان به هرتیمی دلش خواست برود.

به ما ربطی ندارد رضاییان کجا می رود/ طارمی اصرار دارد جدا شود

به گزارش قدس آنلاین، محمود خوردبین در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران  گفت: تمرینات ما صبح و عصر به طور مرتب برگزار می‌شود و آماده اعزام به اردوی خارجی هستیم.

وی در مورد احتمال حضور رامین رضائیان در استقلال گفت: به ما ربطی ندارد که او به کدام تیم می‌رود و او هرجا دوست دارد برود.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه برگزاری دربی در آلمان در حد حرف است یا برگزار می‌شود؟ اظهار داشت: انشالله این بازی برگزار و بازی خوبی شود. انجام این بازی بیشتر از حد حرف خواهد بود.

خوردبین در مورد پخش نشدن دربی از سوی صداوسیما گفت: اسپانسر می‌تواند بگوید پخش شود یا نه، ما در اختیار اسپانسر هستیم.

سرپرست پرسپولیس در مورد جدایی مهدی طارمی از این تیم عنوان کرد: قبول کنید که باشگاه نمی‌خواهد چنین بازیکنی را از دست بدهیم اما این بازیکن مصر است که برود وگرنه باشگاه در تلاش است که این بچه را حفظ کند.

وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال گفته رامین رضائیان در پرسپولیس حاشیه داشت اما در استقلال حاشیه نخواهد داشت زیرا ما مثل آنها حاشیه‌ نداریم گفت: نمی دانم چرا افتخاری چنین حرفی را زده انشالله که چنین حرفی را نزده است.

خوردبین در مورد جذب بازیکن عراقی گفت: به باشگاه نرفتم و سوال نکردم و نمی‌دانم وضعیت این بازیکن چطور است.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه برگزاری دربی در آلمان اردوی تیم در اوکراین را با مشکل مواجه نمی‌کند گفت: طوری به اوکراین می رویم که آخر اردوی با استقلال بازی کنیم

خوردبین در مورد یارگیری استقلال گفت: ما به استقلال کاری نداریم در جاهایی  که به بازیکن نیاز داشتیم بازیکن گرفتیم و خوب هم یارگیری کرده‌ایم و در جاهایی که خواسته بازیکن گرفته شده است.

سرپرست پرسپولیس در مورد برگزاری سوپر جام و بازی با نفت تهران گفت:بازی با نفت در سوپر جام بازی برگزار می شود و دوست داریم که برنده این مسابقه شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.