زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت:زیرساخت توسعه اقتصاد شهرستان طارم، تامین آب است و باید به تامین آب شرب سالم توجه جدی از سوی مسئولین در دستور کار قرار گیرد.

لزوم مدیریت منابع آبی/ زیرساخت توسعه اقتصاد شهرستان طارم آب است

به گزارش قدس آنلاین، علی وقف چی شامگاه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ، افزود: هر منطقه ظرفیت و پتانسیل لازم را دارد که باید برای هر منطقه اعتبار  پیش بینی شود تا بتوان برنامه ها را  عملیاتی کرد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اعتبارات خوبی به میراث فرهنگی اختصاص یابد تا بتوانند برنامه های خوبی را برای مردم تدوین کنند. 

وقفچی به وجود ۲۰ رودخانه آب شیرین در طارم،اشاره کرد ویاد آورشد: برنامه‌ای در راستای مهار آب این رودخانه‌ها برای بهره‌برداری‌های لازم داریم که در روزهای آتی تصمیم‌گیری‌هایی برای آن انجام خواهد شدو نسبت به تامین آب سرب توجه شود. 

وی تصریح کرد:  زیر ساخت توسعه اقتصاد شهرستان طارم، تامین آب است و باید به تامین آب شرب سالم توجه جدی از سوی مسئولین در دستور کار قرار گیرد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدات مناسبی در سطح استان و کشور وجود دارد اما بازار مناسبی برای محصولات کشاورزی شناسایی نشده که باید بر توسعه صادرات محصولات تولیدی توجه کرد.

وقفچی بر ضرورت مدیریت آب در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود:  در شهرستان طارم نیازمند مدیریت منابع آب و استفاده بهینه از آن هستیم و مسئولان در این راستا اقدامات عملیاتی انجام دهند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.