مشهد- دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: جمهوری اسلامی ایران الگوی خوبی در مسیر وحدت میان کشورهای اسلامی بوده و با گسترده‌ترشدن این وحدت میان جوامع اسلامی روزنه‌های نفوذ دشمنان را بسته است.

وحدت میان جوامع اسلامی سبب بسته‌شدن روزنه‌های نفوذ دشمنان اسلام شده است

به گزارش قدس آنلاین، دریادار علی شمخانی صبح یکشنبه در حاشیه نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری سلامی ایران الگوی خوبی در مسیر وحدت میان کشورهای اسلامی بوده و با گسترده‌ترشدن این وحدت میان جوامع اسلامی روزنه‌های نفوذ دشمنان را بسته است.

وی با بیان اینکه یکی از عناصر بسیار موثر و تاثیرگذار در این مسیر رسانه‌ها هستند، افزود: رسانه‌های اسلامی نقش ویژه‌ای در جهت حفظ و تقویت این وحدت و مقابله با رسانه‌های دشمنان ایفا کرده‌اند.

دبیر شواری عالی امنیت ملی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت امام رضا(ع) و مدیریت عالمانه مقام معظم رهبری امن‌ترین کشور منطقه و جهان است، خاطرنشان کرد: دشمنان به خود جرات نفوذ و گستاخی نمی‌دهند و هر اقدام کوچک آن‌ها با پاسخ کوبنده ما همراه است و یک نمونه آن پاسخ موشکی به حمله ترقه‌ای بود.

شمخانی گفت: رسانه‌های اسلامی نقش ویژه‌ای در بیداری و اتحاد میان ملت‌ها و نافرجامی اهداف شوم  رسانه‌های حامی دشمنان ضد اسلام دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.