مشهد- سرکنسول پاکستان در مشهد گفت: رسانه‌های اسلامی نقش بسیار مهمی در مبارزه با تروریسم در جهان دارند و رسانه‌های اروپایی منحرف کننده هستند و هیچگاه واقعیت‌ها را نشان نمی‌دهند.

رسانه‌های اسلامی نقش بسیار مهمی در مبارزه با تروریسم در جهان دارند

به گزارش قدس آنلاین، یاور عباس پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در مشهد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رسانه‌های اسلامی نقش بسیار مهمی در مبارزه با تروریسم در جهان دارند و رسانه‌های اروپایی منحرف کننده هستند و هیچگاه واقعیت‌ها را نشان نمی‌دهند و رسانه‌های اسلامی باید این آگاه سازی را داشته باشند.

سرکنسول پاکستان در مشهد با بیان اینکه رسانه‌های ایران تلاش شان در این موضوع اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه بالا است، رسانه‌های جهان هم باید در این زمینه همچون رسانه‌های ایرانی نقش خود را به خوبی ایفا کنند و هرگونه غفلت در این مسیر غیرقابل جبران است و دشمن از کوچکترین خطای ما بزرگترین بهره را می‌برد.

ویس با بیان اینکه مهمترین عامل در ناکامی دشمنان حفظ و تقوت وحدت میان مسلمانان بوده است، تصریح کرد: همه رسانه‌های جهان باید در مسیر وحدت میان امت‌ها تلاش کنند و مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان و رسانه‌های حامی آن‌ها بشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.