معاون آموزشی وزیر علوم در رابطه با حذف برخی کدرشته‌محل‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سرگردانی دانشجویان در انتخاب رشته، گفت: جای نگرانی برای داوطلبان دانشگاه آزاد نیست و تا ۱۷ تیرماه برای انتخاب رشته مهلت دارند.

داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نگران انتخاب رشته نباشند

به گزارش قدس آنلاین،  مجتبی شریعتی‌نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم، در رابطه با انتخاب رشته داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، گفت: داوطلبان تا ۱۷ تیرماه برای انتخاب رشته مهلت دارند و این فرصت، مناسب است تا داوطلبان بدون هیچ نگرانی برای انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: رشته‌محل‌های مصوب در نهایت از سوی وزارت علوم اعلام می‌شود و انتخاب رشته نیز باید بر همان اساس صورت گیرد به طوریکه تاکنون بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ رشته‌محل کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم تائید و اعلام شده است و با بررسی‌های بیشتر در چند روزه آینده ممکن است تعداد دیگری رشته‌محل نیز اضافه شود.

شریعتی‌نیاسر با بیان اینکه جای هیچ نگرانی برای داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیست، اظهار داشت: فارغ‌التحصیلان رشته‌هایی که در بدو ورود دانشجویان به این رشته‌ها دارای مجوز بودند، حتی اگر آن رشته در سال‌های بعد با کاهش ظرفیت مواجه شود، هیچ مشکلی برای تائید مدرک فارغ‌التحصیلی ندارند و مدرکشان قابل تائید است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.