مشهد- رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراق مهم‌ترین وظیفه رسانه‌های اسلامی را گسترش وحدت در میان جوامع اسلامی معرفی کرد و گفت: قطعا اگر اتحاد میان رسانه‌های اسلامی نبود نمی‌توانستیم بر داعش در موصل غلبه کنیم.

اتحاد رسانه های اسلامی پیروزی بر داعش را محقق ساخت

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی ظهر شنبه در حاشیه اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی در مشهد افزود: بسیاری از نظرات در این پیروزی بزرگ حاکی از اتحاد و همبستگی جوامع اسلامی دارد و بی‌شک در این زمینه رسانه‌های اسلامی نقشی ویژه ایفا کردند.

رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراق با بیان اینکه گروه‌های تکفیری همچون داعش عوامل شکست خورده غرب هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های سنگین و وسیع رسانه‌های غربی علیه ایران و جهان اسلام، مهم‌ترین وظیفه رسانه‌های اسلامی در جهت آگاهی‌بخشی به عموم مردم و ایجاد وحدت در جوامع مسلمان است.

وی گفت: رسانه‌های اسلامی در گسترش و انعکاس شعائر اسلامی تلاش قابل توجهی داشته‌اند و همه ساله اوج این پوشش‌ها را در راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین حسینی می‌بینیم، راهپیمایی‌ای که در آن خیل عظیم عاشقان و عزاداران حسینی از کشورهای مختلف اسلامی را شاهد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.