زاهدان- معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ادامه داشتن وضعیت بد جوی در منطقه سیستان، کار امدادرسانی به روستاهای محاصره شده در طوفان در حال انجام است.

روستاهای محاصره شده در طوفان سیستان امدادرسانی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ‌باقر کرد ‌افزود: طوفان اخیر خسارات جدی به مردم و اراضی کشاورزی وارد کرده است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه ریزگردهای ناشی از طوفان باعث بروز و گسترش بیماری‌های فراوانی در منطقه شده، توزیع بسته‌های حمایتی و ماسک مخصوص به مردم منطقه در حال انجام است.

کرد افزود: با توجه به شدت وزش طوفان و بادهای ۱۲۰ روزه  در چند روز گذشته در منطقه سیستان و مشکلاتی که برای شهروندان ایجاد کرده و سبب بستری تعداد زیادی از مردم شمال استان شد و گزارش‌های کارشناسان هواشناسی استان مبنی بر ادامه این شرایط تا پایان هفته، ضروری است که همه دستگاه‌ها ضمن حفظ آمادگی خود و کمک به مردم اندکی از مشکلات آن‌ها کاسته و اقدامات لازم را مد نظر داشته باشند.

وی همچنین بیان کرد: برای انجام خدمات بهتر به مردم منطقه تقویت مراکز بهداشتی و درمانی روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طوفان و گردوخاک در حوزه سیستان تجربه شده است، باید تمام مشکلاتی که در این بخش وجود دارد، رفع شود تا دیگر شاهد مشکلات در طوفان‌ها نباشیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.