قم- رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای شهر قم از آغاز به‌کار خط یک متروی قم تا سال ۹۸ خبر داد.

خط یک متروی قم سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر با اشاره به اهتمام جدی شورای شهر چهارم به مسئله تسهیل و روان‌سازی ترافیک و حمل‌ و نقل عمومی در شهر مقدس قم اظهار داشت: بی‌شک در شورای پنجم نیز کماکان یکی از اولویت‌ها همین مسئله است و از همین رو ما به‌شدت در تلاش هستیم که در نهایت تا دو سال آینده خط یک متروی قم مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: علاوه بر این به‌شدت به دنبال آن هستیم که تا خط دو مترو نیز حداکثر تا چهار سال آینده و تا پایان دوره پنجم شورای شهر قم افتتاح شود تا به این وسیله بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی درون‌شهری در قم برطرف شود.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی شورای پنجم قطعاً تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است گفت: به لطف الهی در سال گذشته و اوایل امسال کارهای بسیار خوبی در این راستا در قم انجام شد که جا دارد از مسئولان شهری و به‌ویژه شهردار در این‌ باره تشکر و قدردانی کنیم.

وی با بیان این‌که تکمیل و توسعه فضای سبز شهری از دیگر اولویت‌های ما در دوره جدید فعالیت شورای اسلامی شهر قم است افزود: البته در این‌ باره نیز در گذشته پروژه‌های خوبی افتتاح‌ شده و چند پروژه نیز در حال حاضر در دست انجام است.

آتش‌زر با اشاره به‌ ضرورت کامل کردن لوپ‌های داخل شهری گفت: یکی از اولویت‌های جدی ما بهره‌برداری از پروژه خیابان فردوسی تا آخر سال است که ادامه بلوار جمهوری اسلامی تا پردیسان است و به این وسیله تا حدود زیادی، پردیسان از بن‌بستی که در حال حاضر دچار آن است خارج می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.