زاهدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: ۳۳ نفر بر اثر سه حادثه ترافیکی زنجیره ای ناشی از طوفان گرد و خاک و کاهش دید روز یکشنبه در مسیر زابل - زاهدان مصدوم شدند.

تصادفات زنجیره ای ناشی از طوفان گردوخاک ۳۳ نفر را مصدوم کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر نصیری اظهار داشت: از صبح امروز با شدت گرفتن طوفان و گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان ۹ دستگاه خودرو در سه حادثه ترافیکی با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: این حوادث در حوالی تاسوکی تا شیله در مسیر زابل - زاهدان اتفاق افتاد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زابل تدابیر لازم برای آمادگی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی و اورژانس های بیمارستانی تابعه این دانشگاه برای امداد رسانی و درمان مصدومان اتخاذ شد.

وی بیان کرد: در نخستین دقایق بروز حادثه هشت دستگاه آمبولانس از پایگاههای اورژانس جاده ای تاسوکی، سه راهی دشتک، رامشار، لوتک، محمد آباد و سه دستگاه آمبولانس پشتیبانی از مرکز با هدف امداد رسانی به موقع به مصدومان احتمالی به محل اعزام شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: ۳۳ نفر در این حوادث ترافیکی مصدوم شدند که ۲۲ نفر از آنان برای ادامه درمان به بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) زابل انتقال یافتند و بقیه نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

بر اساس اعلام هواشناسی سیستان و بلوچستان، با توجه به تداوم وزش بادهای شمالی دید افقی در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف استان کاهش یافته و در زاهدان سرعت وزش باد به ۷۰ کیلومتر بر ساعت و دید افقی به ۵۰۰ متر، در میرجاوه دید به ۷۰۰ متر، در زهک هزار متر، در نصرت آباد، سراوان، خاش و زابل نیز دید افقی به ۲ هزار متر و در ایرانشهر به ۲ هزار و ۵۰۰ متر رسیده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.