​ایلام- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام گفت: شرکت زرجین بافت ایلام تعطیل نشده و کماکان به فعالیت تولیدی خود ادامه می دهد.

شرکت زرجین بافت ایلام تعطیل نشده است

مرتضی دارایی روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی، در ورود و خروج ماشین آلات صنعتی در کارخانجات و واحدهای بخش خصوصی نمی تواند اعمال فشار کند، اظهارداشت: شرکت شهرک های صنعتی و دیگر دستگاه های دولتی تنها در صورتی می توانند از خروج ماشین آلات واحدهای صنعتی استان جلوگیری کنند که واحد مزبور از تسهیلات کم بهره بانکی استفاده کرده باشد.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی و برخی از رسانه ها خبری مبنی بر خروج ماشین آلات شرکت زرجین بافت ایلام و تعطیلی آن منتشر شده بود، افزود: این شرکت یکی از قطعات صنعتی خود را که در این واحد بلااستفاده بوده خارج کرده و به دیگر واحدهای خود در یکی از شهرهای دیگر منتقل کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام خبر بیکار شدن تعدادی از نیروهای شرکت زرجین بافت ایلام با خروج این دستگاه را کذب محض دانست و بیان داشت: این واحد تولیدی در حال توسعه بخش های خود است و به زودی با روند توسعه آن، اشتغال زایی بیشتری نیز خواهد داشت.

مرتضی دارایی به عدم بدهی این شرکت به سیستم بانکی استان اشاره کرد و بیان داشت: این واحد صنعتی در حال حاضر هیچ بدهی به مجموعه بانک های استان ندارد و تمامی تسهیلات خود را بازپرداخت کرده و تعطیلی آن کذب محض است.

وی با تأکید بر اینکه هر واحد صنعتی در افزایش و یا تعدیل نیروی کار خود، مختار است، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر در کارخانه زرجین بافت ایلام تعدیل نیرو به علت تعطیلی خط تولید و یا خروج ماشین آلات رخ نداده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام با انتقاد از رسانه هایی که اخبار کذب را منتشر می کنند، تأکید کرد: امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نامگذاری شده و برخی از رسانه هایی که داعیه دار ولایتمداری هستند، بدون رعایت اخلاق رسانه ای اقدام به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی می کنند که انتظار داریم که این رسانه ها در انتشار اخبار چه در نشریات و چه در فضای مجازی، صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و از انتشار هر مطلبی که در فضای مجازی منتشر می شود خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.