دبیر ستاد حقوق بشر اظهار داشت: در حالی که وزیر امور خارجه کشورمان گفته است برگزاری این نشست نکته ابهامی در روابط ایران و فرانسه است، اما باید گفت؛ هیچ نکته ابهامی نیست. بلکه لکه سیاهی در رفتار فرانسه نسبت به ملت ماست. خصومت فرانسوی‌ها با ملت ایران ریشه دار است.

حقوق بشر غربی فریبی بسیار بزرگ است / برگزاری نشست گروهک منافقین در پاریس توهین آشکار به ملت ایران است

به گزارش قدس آنلاین،  محمدجواد لاریجانی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شب گذشته گفت: گروهک منافقین از نظر وضع سیاسی و دیگر ویژگی‌ها صفر و زیر صفر هستند، اما از نظر خشونت بدتر از داعشند.

وی با بیان اینکه آخر مکتب اومانیسم، خشونت کور بدون مرز است، گفت: یادمان باشد که غربی‌ها در جنگ جهانی دوم ۵۰ میلیون نفر از خود را کشتند.

لاریجانی تصریح کرد: به نظر می آید برگزاری نشست گروهک منافقین با حمایت کشورهای اروپایی و آمریکا در پاریس توهین آشکار به ملت ایران است.  

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در حالی که وزیر امور خارجه کشورمان گفته است برگزاری این نشست نکته ابهامی در روابط ایران و فرانسه است، اما باید گفت؛ هیچ نکته ابهامی نیست. بلکه لکه سیاهی در رفتار فرانسه نسبت به ملت ماست. خصومت فرانسوی‌ها با ملت ایران ریشه دار است.

وی افزود: زمانی که وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید در پی تغییر نظام ایران به طور مسالمت آمیز هستیم به معنای استفاده آن‌ها در برخورد با کشور ما از تروریست هاست.

دبیر ستاد حقوق بشر خاطرنشان کرد: غربی‌ها از فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌ترسند، زیرا می‌دانند این دکترین برای مهار آشوب هایی است که آن‌ها برای کشورمان برنامه ریزی کرده اند.  

معاون امور بین الملل قوه قضائیه تصریح کرد: دشمنی غربی‌ها بویژه آمریکایی‌ها با ملت ایران و دفاع ما در مقابل آن‌ها پایانی ندارد و مقابله ما با آن‌ها عزم ملت ایران را جزم‌تر می‌کند.  

لاریجانی با بیان اینکه در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها فرق چندانی با یکدیگر ندارند، گفت: در حالی که آمریکایی‌ها در برجام کارشکنی می‌کنند اروپایی‌ها می‌گویند آمریکا ما را تهدید می‌کند که با شما رابطه نداشته باشیم، اما کارشکنی آمریکایی‌ها دلیل نمی‌شود که اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکنند.

دبیر ستاد حقوق بشر افزود: این در حالی است که ایران به همه تعهدات خود عمل و پیشرفت فناوری هسته‌ای را متوقف کرد و ضربه مهلکی به این فناوری زد.

زمانی که در نیروگاه اراک بتن ریخته ایم به معنای سلب توانایی از خودمان است و نتیجه این کار، برد ـ برد نبود. آنچه که آمریکایی‌ها به عنوان راهبرد جدید و تغییر مسالمت آمیز نظام ایران می‌گویند ماهیت تروریستی دارد.

لاریجانی گفت: این توطئه آمریکایی‌ها در ایران نیز کامل رصد شده است و نمونه آن اظهارات برخی است که می‌گویند چرا با تروریست‌ها می‌جنگید. دلیل دشمنی غربی‌ها با ایران ایستادن کشورمان در مقابل تجاوز، چپاول و جنایات آنهاست.

معاون امور بین الملل قوه قضائیه، حقوق بشر غربی را فریبی بسیار بزرگ خواند و گفت: معنای آتش به اختیار اتخاذ راهبردی مانند جنگ تحمیلی است. در میدان مبارزه‌ای قرار داریم که مقدمه آن مانند فضای مجازی و تقلب‌ها نرم است، اما انتهای آن اینگونه نیست.  

دبیر ستاد حقوق بشر ادامه داد: قوه قضاییه باید در مقابل توطئه‌ها بایستد و دولت از راهبرد آتش به اختیار استقبال کند، زیرا آتش به اختیار علیه دولت نیست بلکه در مقابل عمله‌های آمریکا و اروپاست.

وی افزود: دولت نباید از موضوع آتش به اختیار احساس خطر کند و به رغم همه انتقادها، صدا و سیما خدمات بسیار مهمی را در این زمینه ارائه کرده است.  

اریجانی در پایان تاکید کرد: دولت‌های مستکبر از گروهک منافقین به عنوان دستمال استفاده می‌کنند، اما این گروهک باید بداند با سیلی محکم ملت ایران روبرو می‌شود. دول غربی بدانند حمایت آن‌ها از تروریست‌ها را هرگز تحمل نمی‌کنیم و دولت باید در مقابل آن‌ها موضع شفافی اتخاذ کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.