زنجان- مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به تعویق افتادن پرواز به عتبات عالیات گفت: اواخر مرداد ماه نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه زنجان انجام می‌شود.

عوارض گمرکی پرواز زنجان به نجف را به تعویق انداخت

به گزارش قدس آنلاین، محمد قاسمی در این باره اظهار داشت: نخستین پرواز به عتبات از فرودگاه زنجان پس از ورود هواپیمای نوسازی شده و نیز برطرف شدن مشکلات مربوط به فرودگاه نجف، انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر با توجه اینکه شرکت‌های هواپیمایی ایران پروازهای خود به فرودگاه نجف  را به دلیل رفتار غیرمنطقی و وضع عوارض گمرکی جدید از سوی فرودگاه نجف متوقف کرده‌اند، نمی‌توان در مورد زمان قطعی نخستین پرواز به عتبات از فرودگاه زنجان اظهار نظر کرد.

قاسمی با بیان اینکه هواپیمایی که قرار است از زنجان به عتبات پرواز کند نیازمند تعمیرات اساسی است، ابراز کرد: به محض حل مشکلات مربوط به فرودگاه نجف و ورود هواپیمای تعمیر شده به کشور نخستین پرواز عتبات از فرودگاه زنجان برقرار می‌شود.

مدیر فرودگاه زنجان در مورد برنامه پرواز عتبات از زنجان عنوان کرد: این پرواز هر هفته یک بار انجام می‌شود و تعداد مسافران آن شامل ظرفیت حدود دو کاروان نزدیک به 100 نفر است.

وی در مورد سایر برنامه‌های پرواز در فرودگاه زنجان بیان کرد: با ورود هواپیمای تعمیر شده، پرواز کیش نیز با همین هواپیما و هر هفته یک بار انجام می‌گیرد.

قاسمی انجام پروازهای خارجی از فرودگاه زنجان را منوط به چهار هواپیمایی که قرار است وارد کشور شود، دانست و افزود: نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه زنجان اواخر مرداد ماه انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.