اصفهان- رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف یک محموله لوازم یدکی خارجی خودرو به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

انبار میلیاردی لوازم یدکی خودرو در اصفهان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ ستار خسروی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی یک محموله لوازم یدکی خارجی خودرو را در انباری دپو کرده و قصد توزیع آن را دارد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت.

وی افزود: یک تیم از ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی بعمل آمده یک محموله لوازم یدکی خارجی بدون مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از محل هشت دستگاه گریبکس خودروی ماکسیما و دیگر لوازم یدکی خودرو مانند پولوس، کمک فنر، دیسک و بوش کشف شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است ادامه داد: در این خصوص یک نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

خسروی همچنین از کشف ۱۷ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال قطعات و لوازم یدکی خارجی خودرو از ابتدای امسال تاکنون توسط ماموران پلیس آگاهی اصفهان خبر داد و از مردم خواست : هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.