رییس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال می‌گوید عمان تنها انتخاب پرسپولیسی‌ها بوده و هیچ نامه دیگری برای میزبانی در کشورهای آسیای میانه برای AFC ارسال نشده است.

اسدی: پرسپولیس نامه ای برای میزبانی در آسیای میانه نزده است

به گزارش قدس آنلاین، حمیرا اسدی در گفت وگو با ایسنا درباره اینکه تاج گفته پول بلوکه شده ایران در فیفا و AFC آزاد شده، گفت: فیفا نسبت به تعهدات مالی خود عمل کرده اما هنوز AFC پول بلوکه شده ایران را آزاد نکرده است. در حال رایزنی هستیم تا این پول را دریافت کنیم و بتوانیم از آن برای حل مشکلات استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که بعد از صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ مبلغ قابل توجهی از سوی فدراسیون جهانی به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت خواهد شد، گفت: هنوز چیزی در این باره اعلام نشده است و من هم در رسانه‌ها این موضوع را خواندم. اگر چیزی قطعی شود با ما نامه نگاری می‌کنند.

رییس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره اینکه کدام یک از برنامه‌های تیم ملی در راه آماده سازی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعی شده، گفت: فعلا فقط بازی با روسیه قطعی شده که آن را هم آقای کی‌روش انجام دادند. سایر کارها هم بر عهده مسئولان تیم ملی است و ما پس از قطعی شدن هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

اسدی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال مکاتبات مربوط به انتخاب ورزشگاه میزبان پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان را انجام داده؟ اظهار کرد: پرسپولیسی‌ها تمام کارها را خودشان انجام دادند و ما فقط رونوشتی از مکاتبات آنها دریافت کردیم.

او درباره اینکه آیا عمان انتخاب اول پرسپولیس برای این دیدار بوده؟ گفت: من هیچ نامه دیگری مبنی بر انتخاب ورزشگاهی از سایر کشورها ندیدم و رونوشت‌ها حاکی از انتخاب ورزشگاه سلطان قابوس عمان بود. اگر چیزی هم مطرح شده باشد در نامه‌ها وجود نداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.