ثبت‌نام سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی به صورت الکترونیکی آغاز شد.

ثبت نام سومین نمایشگاه ملی اسباب‌بازی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین،  ثبت‌نام الکترونیکی شرکت در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی روزهای ۲۴ تا ۲۸ مرداد ۹۶ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، از فعالان عرصه‌ صنعت اسباب‌بازی (تولید کنندگان و عرضه کنندگان) دعوت می‌شود تا به منظور شرکت در این رویداد ملی و ارایه دست‌آوردهای خود به پایگاه ثبت‌نام الکترونیکی به نشانی Sell.toycouncil.com/exhibition و یا پایگاه مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ هنری کانون به نشانی markazafarineshha.ir  مراجعه کنند.

شرکت کنندگان و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه و مطالعه قوانین و مقررات و نقشه طبقه‌ها و غرفه‌ها، فرم‌های درخواست و صدور کارت شناسایی را تکمیل کنند.

علاقه‌مندان و متقاضیان همچنین می‌توانند علاوه بر ثبت‌نام در این پایگاه، غرفه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی با هدف فرهنگ‌سازی، تامین نیازهای فرهنگی خانواده، ارتقای سطح آگاهی کودکان و نوجوانان و حمایت از تولید داخلی در بخش‌های متنوعی از قبیل «ارزیابی طرح‌های ثبت شده و مجوز تولیدی در سال ۱۳۹۵ و معرفی برترین‌ها» و «برگزاری همایش یک روزه، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در حوزه اسباب‌بازی و سرگرمی کودکان» برگزار خواهد شد.

فعالان عرصه اسباب‌بازی و علاقه‌مندان در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط و چگونگی شرکت در این نمایشگاه و جشنواره می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۹۷۱۲۰۲ تماس بگیرند.

گفتنی است مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران واقع شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.