مشهد- مدیرعامل شبکه آفاق با اشاره به اینکه موضوع داعش نتیجه برنامه مشترک صهیونیست ها و آمریکایی هاست، گفت: رسانه ها می توانند نقش موثری در انعکاس صحیح وضعیت مردم منطقه و ماهیت داعش داشته باشند.

داعش نتیجه برنامه مشترک اسراییل و آمریکایی است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد حمد روز دوشنبه در کمیسیون تخصصی «آمریکا در دوره ترامپ» از نشست های تخصصی اجلاسیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در مشهد به تبیین نقشه های دولت آمریکا برای کشورهای عراق و سوریه پرداخت و اظهار کرد: امروز در یک منطقه حساس زندگی می کنیم که نقشه های فراوانی از سوی دشمنان برای آن برنامه ریزی شده و به اجرا درآمده است. ولی بسیاری از این توطئه ها با هوشیاری مردم خنثی شده است.

وی ادامه داد: بعد از دستاوردها و پیروزی های ارتش و بسیج مردمی عراق در درهم کوبیدن داعش در شهر موصل و وارد کردن شکست های جبران ناپذیر بر پیکره آن، نکته ای که باید مد نظر قرار گیرد این است که این پیروزی ها می تواند درس بزرگی برای کسانی باشد که نقشه های شوم برای این کشور دارند.

مدیرعامل شبکه آفاق با اشاره به اینکه آمریکایی ها تلاش کردند پایگاه های خودشان را در داخل کشور عراق تحکیم ببخشند و در جنوب موصل با ایجاد پایگاه هوایی تکفیری ها را تقویت کنند، بیان کرد: آمریکایی ها در کردستان به دنبال رواج شعار های جدایی طلبانه و تحقق آن هستند.

وی افزود: آمریکا با تبانی برخی کشورهای منطقه به دنبال این است که در عراق و کشورهای دیگر منطقه به دنبال اعمال تروریستی را رقم بزند.

محمد حمد افزود: دشمنان فکر می کردند در عراق حضور فعال و دائمی خواهند داشت و دیدیم چگونه عراقی ها با مقاومت جانانه ارتش و بسیج مردمی توانستند شکست سختی را نصیب دشمن کنند.

وی تصریح کرد: پیروزی موصل توانست وحدت عملی بین مردم عراق ایجاد کند ولی آمریکایی ها هنور درصدد احیای داعش هستند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها شعاری مبنی بر از نیل تا فرات  دارند و می خواهند آن را تحقق بخشند، اظهار کرد: اما غافل از اینکه مردم منطقه با تشکیل بسیج مردمی و ورود در صحنه از تحقق این هدف جلوگیری کردند.

مدیرعامل شبکه آفاق با تاکید بر اینکه نقشه آمریکا در سوریه نیز شکست خورد، ابراز کرد: آنها از سال ۲۰۱۰ به دنبال ایجاد تنش در منطقه بودند تا اراده مردم عراق و سوریه را در هم شکنند، اما غافل از اینکه مردم روز به روز مقاومتر شدند.

محمد حمد با اشاره به اینکه موضوع داعش نتیجه برنامه مشترک صهیونیست ها و آمریکایی هاست، خاطرنشان کرد: باید از حمایت همه جانبه و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در قبال عراق و سوریه تقدیر کرد و همچنین تاکید کرد که سازمان های رسانه می توانند نقش موثری در انعکاس صحیح وضعیت مردم منطقه و ماهیت داعش داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.