بافق- ۱۷۰ زائر پیاده شهرستان بافق به رسم سنتی ۲۵ ساله برای عرض ارادت و تبریک به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) در ایام دهه کرامت، پا در مسیر ۲۸ روزه جاده ولایت گذاشتند.

۱۷۰ زائر پیاده شهرستان بافق در مسیر «جاده ولایت» گام نهادند

مسئول فرهنگی موسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت الرضا(ع) بافق در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: کاروان پیاده بیت الرضا(ع) شهرستان بافق امسال برای بیست و پنجمین سال متوالی با نیت زیارت بارگاه منور رضوی روز پنجشنبه ۸ تیرماه پیاده روی خود را از این شهرستان آغاز کردند. این کاروان سوم مردادماه همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت به مشهد مقدس می رسند و در این شهر سه روز اقامت خواهند داشت.

ابوالقاسم باقری میدانی افزود: بیشتر افراد این کاروان ۱۷۰ نفره که همگی آن ها برادران هستند را جوانان ۱۸ تا ۳۰ سال تشکیل می دهند که با شور و علاقه خاصی در این حرکت رضوی شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ نفر برای شرکت در این پیاده روی زیارتی ثبت نام کردند، گفت: ۳۰۰ نفر از شهروندان بافقی و ۱۰۰ نفر نیز از دیگر شهرها همچون یزد، بهاباد، مهریز، اصفهان و گناباد ثبت نام کردند که در نهایت ۱۷۰ نفر برای حضور در راهپیمایی جاده ولایت انتخاب شدند.

میدانی با بیان اینکه طبق سنوات گذشته افراد زیر ۱۸ سال در این پیاده روی امکان شرکت نداشتند، اما به دلیل استقبال ۷۰ نفره این افراد، امسال ۱۵ نفر از فعالین آن ها در موسسه برای شرکت در پیاده روی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: اولویت اول برای انتخاب افراد «سفر اولی ها» بودند که ۸۹ نفر در این خصوص در پیاده روی شرکت دارند و پس از آن فعالان در موسسه بیت الرضا(ع) انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.