اصفهان- مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: اجرای طرح نسخ الکترونیک که از اسفندماه ۹۵ در اصفهان کلید خورده، یک میلیون و ۳۰۰ هزار بار مراجعه مردم به مراکز تامین اجتماعی را کاهش داده است.

نسخ الکترونیک بیش از یک میلیون مراجعه مردم به مراکز تامین اجتماعی را کاهش داده است

علی اصغر دادخواه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: از جمعیت ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر استان اصفهان، ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در ۴۳ شعبه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی این استان هستند.

وی ادامه داد: ۲۳۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش تامین اجتماعی استان اصفهان نیز بازنشستگان هستند که از ۲۴ کانون بازنشستگی استان خدمت دریافت می کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح نسخ الکترونیک در این استان، تصریح کرد: این طرح از اسفندماه ۹۵ در کلیه مراکز ملکی تامین اجتماعی، بیمارستان ها و درمانگاهها کلید خورده و در حال اجرا می باشد.

وی یادآور شد: با اجرای طرح نسخ الکترونیک ۲۰ میلیون نسخه الکترونیکی عملیاتی شده و در واقع یک میلیون و ۳۰۰ هزار بار مراجعه مردم به مراکز تامین اجتماعی را کاهش داده است.

دادخواه گفت: این موضوع به منزله صرفه جویی در وقت مردم و مصرف کاغذ است.

وی با بیان اینکه خدمات این سازمان شامل خدمات کوتاه‌مدت و بلندمدت می‌شود، افزود: با توجه به رکود ایجاد شده در کارگاه‌های صنعتی کوچک و بزرگ حدود ۲۲ هزار نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری سازمان تأمین اجتماعی هستند که به آنها حقوق پرداخت‌شده و سابقه بیمه نیز برای آن‌ها لحاظ می‌شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان یادآور شد: این سازمان یک نهاد عمومی غیردولتی است و هیچ‌گونه اعتبار دولتی به سازمان تعلق نمی‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.