مشهد- کارشناس مسائل سیاسی گفت: اجرای دو تفکر در جوامع اسلامی مدنظر منافقین بود و آن اینکه موضوعات جهاد و شهادت به ترور و تکفیر تبدیل شوند و رسانه‌های اسلامی به خوبی این دیدگاه غلط را کنار زدند.

رسانه‌های اسلامی تفکرات غلط رسانه‌های دشمن را کنار زدند

به گزارش قدس آنلاین، حسن عابدینی در حاشیه نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی در مشهد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اتحادیه رادیو تلویزیون‌های کشورهای اسلامی که ۸ سال پیش شکل گرفت همانند نهالی ترد و شکننده بود و در ابتدا تنها در سه شهر بیروت لبنان، دمشق سوریه و تهران ایران نمایندگی فعال داشت؛ اما امروزه به صورت درخت تنومند درآمده است و بیش از ۲۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی عضو آن هستند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رسانه‌های اسلامی بر رسانه‌های حامی تروریستم و گروه‌های تکفیری غلبه کردند، افزود: اگر تا دیروز «سی. ان. ان»، «بی. بی. سی» العربیه، الجزیره و غیره سیاست‌های خود را القا می‌کردند، اما امروزه این روند تغییر کرده است و این رسانه‌های اسلامی هستند که این سیاست را شکستند.

عابدینی تصریح کرد: شبکه‌های اسلامی توانستند تاثیر مثبت در منطقه و جهان بگذارند و اگر این تاثیر نبود آن چیزی که در جنگ ۲۰۰۶ اتفاق افتاد با موفقیت همراه نبود و مشابه آن امروز در بحرین، یمن، بحرین و لیبی و غیره مشاهده شده است با حضور رسانه‌ها توانسته سیاست‌های انقلاب اسلامی را در سطح منظقه و جهان ترویج دهد.

مجری گفتگوی ویژه خبری شبکه دو گفت: اجرای دو تفکر در جوامع اسلامی مدنظر منافقین بود و آن اینکه موضوعات جهاد و شهادت به ترور و تکفیر تبدیل شوند و رسانه‌های اسلامی به خوبی این دیدگاه غلط را کنار زدند به گونه‌ای که این تفکر ناصحیح را هیچ کس باور نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.