مشهد- مدیر شبکه المسیره یمن گفت: امروز هجمه های بسیاری علیه اسلام توسط استکبار وارد شده که باید خنثی شود و نیازمند پاسخگویی اساسی از سوی رسانه‌ها هستیم.

رسانه‌ها هجمه‌های دشمنان علیه اسلام را پاسخ دهند

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم الدیلمی در حاشیه برگزاری اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما به مشهد آمده ایم تا در این دوره اجلاس رادیو تلویزیون‌های اسلامی شرکت کرده و بتوانیم همزمان تولیدات خود را نیز به اعضای بازار فیلم اسلامی معرفی کنیم.

وی عنوان داشت: حضور در این اجلاس ها و مجمع های عمومی می تواند تاثیرات بسیار خوبی داشته باشد چرا که از این طریق می‌توانیم تجربیات را به یکدیگر منتقل کرده و به اشتراک بگذاریم.

مدیر شبکه المسیره یمن گفت: امروز هجمه های بسیاری علیه اسلام توسط استکبار وارد شده که باید خنثی شود و نیازمند پاسخگویی اساسی از سوی رسانه‌ها هستیم.

الدیلمی بیان داشت: دشمنان تلاش های بسیاری می کنند تا با اقدامات هولناک علیه مسلمانان آنها را به خاک و خون کشیده و رسانه ها وظیفه دارند این مسائل را مطرح کنند.

وی افزود: از اعضای اتحادیه رادیو تلوزیون‌های اسلامی می خواهیم که تجربیات خود را در اختیار همگان قرار دهند تا بتوانیم با یک اتحاد در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.