بجنورد- فرمانده سپاه شیروان از آغاز اردوهای جهادی شهید تهرانی مقدم شیروان در مناطق زلزله‌زده خراسان‌شمالی خبر داد.

اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شیروان در مناطق زلزله‌زده خراسان شمالی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین نقل از پایگاه خبری سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، سرهنگ علی‌اصغر امیری اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی از سوی بسیج و سپاه در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل شکل گرفت و در سال جاری در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی با مباحث اشتغال‌زایی و تولید عمل خواهیم کرد.

وی افزود: سال ۹۶ به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مزین شده است و محوریت امورات بسیج و سپاه در سال جاری اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است.

سرهنگ امیری با اشاره به اهمیت بسیج سازندگی در سپاه گفت: در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در این راستا اقدامات عملیاتی انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تعطیلات برگزاری اردوهای جهادی و اعزام بسیجیان به مناطق محروم از سوی بسیج دانشجویی و حوزه‌های مقاومت با نگاه محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود که انتظار است مسئولان شهرستان در این راستا یار و مدد یار بسیج و سپاه باشند.

فرمانده سپاه شیروان تصریح کرد: مجموعه بسیج و اردوهای جهادی در تمامی اقشار، آمادگی مرمت و بازسازی را دارند طبق بررسی‌های صورت گرفته گروه جهادی تهرانی مقدم شیروان در روستاهای اخلی و دنگل بجنورد مستقر می‌شود و فعالیت خود را در این دو روستا انجام می‌دهد.

وی افزود: دانشجویان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در این مناطق حضور پیداکرده و در بخش‌های مختلف اردوهای جهادی را با عناوین محرومیت‌زدایی را پیگیری و اجرا می‌کنند.

امیری خاطرنشان کرد: رسیدگی به محرومان و محرومیت‌زدایی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی و اردوهای جهادی هم مظهر حرکت جهادی برای سازندگی و محرومیت‌زدایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.