مشهد- حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از حبیب الله کاسه‌ساز کارگردان سینمای کشورمان عیادت کرد.

حجت الاسلام رئیسی از حبیب الله کاسه‌ساز عیادت کرد

به گزارش قدس آنلاین، تولیت آستان قدس رضوی با پزشکان معالج کاسه‌ساز گفت‌وگو و از روند اقدامات انجام شده در راستای درمان وی مطلع شد.

یادآور می‌شود، حبیبالله کاسهساز چندماهی است که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و تحت شیمی درمانی قرار دارد. او متولد ۱۳۴۱ در تهران و فارغ‌التحصیل رشتهی فیلمنامه‌نویسی از دانشکدهی سینما و تئاتر دانشگاه هنر است.

کاسه‌ساز بازی در فیلم‌هایی چون «پرواز در نهایت» (۱۳۶۹)، «هور در آتش» (۱۳۷۰)، «آخرین مرحله» (۱۳۷۴) و ...  و کارگردانی فیلم «کارناوال مرگ» (۱۳۸۷) را در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد.

 این هنرمند، تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی نظیر «پرندهباز کوچک» (۱۳۸۰)، «او» (۱۳۸۲)، «پروانه‌ای در مه» (۱۳۸۴)، «اخراجی‌ها ۱ و ۲» (۸۷ - ۱۳۸۵)، «نظام از راست» (۱۳۸۷)، «مأموریت تهران» (۱۳۸۹) و ... و همچنین مجموعههای «درچشم باد» (۸۷ - ۱۳۸۲)، «فوق سری» (۱۳۹۳) و ... را به عهده داشته است.

وی همچنین به عنوان مجری طرح، مدیر تولید، مدیر تدارکات و سرمایه‌گذار نیز سابقهی فعالیت دارد. از جمله سوابق اجرایی کاسه‌ساز، می‌توان به مدیریت تولید و پشتیبانی امور سینمایی وزارت ارشاد، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، عضویت در هیأت‌مدیرهی انجمن سینمای جوان ایران، عضویت در شورای عالی جوانان و عضویت در هیأت‌مدیرهی شهرک سینمایی دفاع مقدس اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.