​ایلام- مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: بازی پیشکسوتان استقلال تهران و چوار ۶۵ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام برگزار می شود.

بازی پیشکسوتان استقلال تهران و چوار ۶۵ در ایلام برگزار می شود

بهروز حیدرزاده روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه این مسابقه در روز جمعه ۲۳ تیرماه برگزار خواهد شد، اظهارداشت: با انجام این مسابقه، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری اعتبارات خوبی از محل ارزش افزوده به استان ایلام برای تکمیل پروژه های ورزشی اختصاص یافته است، افزود: با تزریق این اعتبارات بیش از ۸۰ درصد پروژه های ورزشی استان تا پایان سال مالی جاری به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ساختمان اداری، سالن چم کبود و سالن بانوان آبدانان در سال مالی جاری به بهره برداری خواهند رسید، خاطرنشان ساخت: علاوه بر این سالن های بیجنوند چرداول و حیدرآباد میشخاص نیز با تزریق اعتبارات محل ارزش افزوده در سال جاری به بهره برداری می رسند.

بهروز حیدرزاده به کلنگ زنی سالن اختصاصی ژیمناستیک ایلام با تزریق اعتبار از محل اعتبارات نفت اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر این یک سالن چندمنظوره در روستای چشمه پهن بخش کارزان از توابع شهرستان سیروان و زمین چمن مصنوعی استاندارد در دهلران نیز کلنگ زنی خواهند شد.

وی بهسازی سالن های ورزشی استان را از دیگر برنامه های این دستگاه در سال جاری دانست و یادآور شد: تمامی سالن های قدیمی استان که از مشکلات تعمیراتی و تجهیزاتی دارند، تا پایان سال بهسازی می شوند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.