بجنورد-مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ماه رمضان امسال از مجموع هفت هزار و ۵۲۰ حامی جذب شده ، ۹۰۰ خیر حمایت فرزندان یتیم و بیش از شش هزار و۶۰۰ نیکوکارهم حامی فرزندان غیر یتیم و بد سرپرست شدند.

جذب ۷۵۲۰حامی جدید در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان شمالی، عباس اهرابی، با اشاره به استقبال خوب مردم  نیکوکار کشور در حمایت از خانواده های نیازمند، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از هفت هزار و۵۲۰ حامی جدید برای  فرزندان یتیم و غیر یتیم تحت حمایت این نهاد جذب شدند.

وی با اشاره به اینکه این خیران در قالب دو طرح «محسنین» و«اکرام ایتام» همکاری خود را آغازکردند، افزود: از مجموع حامیان جذب شده در ماه رمضان امسال بیش از شش هزار و ۴۵۷ نفر آنان در برنامه ماه عسل وباقی مانده هم در پایگاه های اختصاصی این نهاد جذب شدند.

وی یاد آور شد: پیش از این حدود پنج هزار حامی در « طرح محسنین » وهمچنین ۱۵ هزار حامی هم در قالب طرح «اکرام ایتام» با کمیته امداد خراسان شمالی مشارکت داشتند.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به ارائه آماری از مجموع حامیان این نهاد پرداخت و افزود: با تجمیع انجام شده، هم اکنون شمار کل حامیان دو طرح «محسنین» و «اکرام ایتام» به بیش از ۲۷ هزار و۵۰۰ نفر افزایش یافته است درحالی که پیش از ماه رمضان تنها حدود ۲۰ هزار حامی با این نهاد مشارکت داشتند.

اهرابی شمار کل ایتام شناسایی شده تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را حدود چهار هزار نفر و همچنین خانواده های « طرح محسنین » را بیش از سه هزار و۸۰۰ خانواده  عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پیش از مبارک رمضان حدود یکهزار و۵۰۰ خانواده « طرح محسنین » حامی نداشتند، یاد آور شد: به شکرانه همکاری مردم عزیز استان وکشورمان،هم اکنون به طور میانگین هر خانواده نیازمند در طرح محسنین از حمایت دو حامی برخوردار شدند که به این ترتیب ماهیانه به طور متوسط ۱۰۰ هزار تومان برای مشمولان این طرح واریز می شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.