شهرکرد-معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد کل حامیان ثبت نام شده در طرح ایتام دو هزار و ۸۴۷ نفر و تعداد کل فرزندان ایتام مورد حمایت گرفته چهار هزار و ۱۸۳ نفر و همچنین تعداد کل حامیان متقاضی هفت هزار و ۸۰۳ مورد و تعداد کل فرزندان مورد حمایت قرار گرفته ۱۱ هزار و ۳۸۶ نفر می‌باشند.

بیش از ۱۱ هزار نفر در طرح ایتام مورد حمایت قرار گرفتند

نصیر محمودی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به جذب حامیان اکرام ایتام و محسنین در ایام ماه مبارک رمضان و برنامه ماه عسل اظهار داشت: شماره های دریافتی از طریق پیام شماره ۱۴ هزار و ۴۷۳،حامیان ثبت نام در محسنین سه هزار و ۸۸۵ و همچنین فرزندان مورد حمایت قرار گرفته پنج هزار و ۶۹۶ نفر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در طرح ایتام تعداد یک هزار و ۶۶۷ حامی ثبت نام کرده اند و تعداد فرزندان یتیم مورد حمایت دو هزار و ۴۴۲ نفر می باشد و همچنین مجموع متقاضیان ثبت نام پیامکی در استان پنج هزار و ۵۵۲ و مجموع فرزندان مورد حمایت توسط اعلام پیامکی هشت هزار و ۱۳۸ بوده است.

محمودی تصریح کرد: شماره های دریافتی از طریق اپلیکیشن آپ دو هزار و ۹۴۲ و تعداد حامیان ثبت نام در محسنین ۸۴۸ و همچنین تعداد فرزندان مورد حمایت یک هزار و ۱۷۳ وتعداد حامیان ثبت نام شده در ایتام ۳۷۰ نفر می‌باشد.

وی در ادامه بیان کرد: تعداد فرزندان مورد حمایت ایتام ۵۲۶ و متقاضیان در اپلیکیشن آپ یک هزار و ۲۱۸ و در مجموع یک هزار و ۶۹۹ نفر در طرح ایتام مورد حمایت قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: ثبت نام حامیان محسنین در پایگاه های حامی یابی به صورت حضوری ۲۲۳ نفر، فرزندان مورد حمایت ۳۳۴، ثبت نام حامیان ایتام در پایگاه های حامی یابی به صورت حضوری ۸۱۰ نفر و همچنین فرزندان مورد حمایت یک هزار و ۲۱۵ نفر می‌باشند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری افزود: تمامی پایگاه های حامی یابی طرح محسنین و ایتام به صورت حضوری یک هزار و ۳۳ نفر و جمع کل فرزندان مورد حمایت طرح محسنین و ایتام یک هزار و ۵۴۹ نفر هستند.

محمودی گفت: تعداد کل حامیان ثبت نام شده در طرح محسنین چهار هزار و ۹۵۶ مورد و تعداد کل فرزندان محسنین هفت هزار و ۲۰۳ نفر تحت حمایت قرار گفته اند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد کل حامیان ثبت نام شده در طرح ایتام دو هزار و ۸۴۷ نفر و تعداد کل فرزندان ایتام مورد حمایت گرفته چهار هزار و ۱۸۳ نفر و همچنین تعداد کل حامیان متقاضی هفت هزار و ۸۰۳ مورد و تعداد کل فرزندان مورد حمایت قرار گرفته ۱۱ هزار و ۳۸۶ نفر می‌باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.