نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان مسئله تحقق امپراتوری رسانه‌ای را از طریق بعضی جریان‌ها در داخل کشور و نفوذ اجتماعی در جامعه پیش می‌برند.

واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به امضای قرارداد توتال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با مدیران رادیو تلویزیون‌های اسلامی اظهار کرد: توسعه رسالت پیامبر اکرم(ص) در همه ابعاد جهانی نسبت به جریان‌های اجتماعی یکی از وظایف قطعی فعالان رسانه‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: اهرم اصلی برای اجرای رسالت پیامبر اکرم(ص)، جریان رسانه‌ای در جهان اسلام بوده که ابزار آن در اختیار مدیران رادیو تلویزیون‌های جهان اسلام قرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: برای آنکه رسالت پیامبر توسط رسانه های جهان اسلام به گوش مردم در اقصی نقاط دنیا برسد، جاده ای ناهموار و پر از سنگلاخ پیش رو داریم لذا طبیعی است که با برخوردهای گوناگون مواجه شویم.

وی خاطرنشان کرد: تأکید و اصرار بر انجام رسالت پیامبر اکرم(ص) نیازمند ایستادگی و مقاومت جدی رسانه های جهان اسلام در برابر امپراتوری رسانه ای است.

آیت الله علم الهدی شناخت امپراتوری رسانه‌ای را یکی از مسائل مهم و ضروری برشمرد و افزود: قبل از هر اقدامی، ابتدا به تجهیزات و توسعه امکانات و سطح بالای فناوری‌ها توجه کنیم، طبیعتاً استکبار جهانی در برابر جهان اسلام دست بالاتری در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بیداری دنیای امروز و توسعه ارتباطات جهان، خیلی مجال برای این فناوری‌ها و تجهیزات بالاتر ایجاد نمی‌کند لذا اگر استکبار نتواند اندیشه‌ها را مورد تصرف و نفوذ خود قرار دهد، تجهیزات و فناوری کارایی چندانی نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی جمهوری اسلامی را صف مقدم مقابله با امپراتوری رسانه‌ای غرب دانست و گفت: نظام و ملت ایران در صف مقدم جبهه مقابله با این حرکت‌های شیطانی دشمن قرار دارد لذا جامعه هدف دشمنان نیز در آمادگی پذیرش تلقینات رسانه‌ای، ایران و مردم ماست.

وی بیان کرد: دشمنان در تحقق امپراتوری رسانه‌ای مسئله را از طریق بعضی جریان‌ها در داخل کشور و نفوذ اجتماعی در جامعه پیش می‌برند.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: گاهی در حرکت‌های رسانه‌ای، مطلبی کاملاً بی‌ارزش و کوچک را برای انحراف مردم از توجه به پشت پرده بسیاری از مسائل بزرگ، بزرگنمایی می‌کنند.

وی گفت: اخیرا برخی جریان ها عکس سنگ‌قبر همسر بنده را در رسانه‌ها منتشر کرده و وانمود کردند که اسم زوجه من عمداً روی سنگ‌قبر نوشته‌نشده و این نشانه تحجر بنده است که اجازه ندادم اسم همسرم را روی سنگ‌قبرش بنویسند!

امام جمعه مشهد با اشاره به حرکت سازمان‌یافته جمع کثیری از رسانه‌های یک جریان افزود: بعد از انتشار این تصویر، متوجه شدیم که بر اساس پشت پرده قرارداد ایران با توتال فرانسه، ۲۵ درصد از نفت و گاز استخراجی، مربوط به ایران و ۷۵ درصد هم به شرکت فرانسوی خواهد بود.

وی تصریح کرد: انتشار این خبر در مردم هیجان و فشار عمومی ایجاد می کرد به همین دلیل عکس سنگ‌قبر همسر بنده را منتشر کردند تا از این طریق مردم متوجه مسئله بزرگ‌تر نشوند.

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر اینکه ملت ایران آگاه است، بیان کرد: آیا مسئله فناوری استخراج نفت و گاز مهم‌تر از فناوری هسته ای است؟ برای اکتشاف فناوری هسته‌ای، مردم و دانشمندان کشور ما فعالیت کردند و آن را به دست آوردند، حالا برای استخراج نفت و گاز، این‌همه ثروت را در اختیار خارجی‌ها قرار دهیم؟

وی ادامه داد: در تاریخ کشور ثبت خواهد شد که برخی برای آنکه مردم را از یک حرکت استثماری و استعماری غرب غافل نگه‌ دارند، مسئله سنگ‌قبر همسر یک امام‌جمعه در گوشه ای از کشور را مطرح کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.