شهرکرد- در پی اقدامات اخیر شهرداری شهرکرد مبنی بر جلوگیری از فعالیت خریداران ضایعات در سطح استان،این افراد مقابل استانداری تجمع کردند.

تجمع خریداران ضایعات مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، طی چند ماهه اخیر شهرداری شهرکرد قراردادی با یکی از شرکت های پیمانکار مبنی بر خرید کل ضایعات سطح شهر شهرکرد و استان منعقد کرده است که طی این قرار داد کلیه ضایعات سطح استان توسط این شرکت خریداری و خریداران متفرقه دیگر مجوز فعالیت ندارند.

یکی از این افراد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: سالهاست که شغل ما خریداری ضایعات از منازل مسکونی، مغازه ها و کارگا های تولیدی است، اما مدتی است که شهرداری کلیه خریدهای ضایعات سطح شهر را به یک شرکت پیمانکار واگذار کرده و اجازه فعالیت را از ما صلب کرده اند.

وی افزود: در صورت مشاهده جمع آوری هر کدام از خریداران ضایعات در سطح شهر از سوی شهرداری با ما برخورد و بار جمع آوری شده را مصادره می کنند.

وی تصریح کرد: این شرکت تمامی ضایعات سطح شهر را به قیمت بسیار کم و یا با ارائه کارت شارژ از مردم تحویل می گیرد و عملا ما را از کار بیکار کرده است.

این خریدار ضایعات در ادامه افزود: حتی بارهای خارج از شهر را که جمع آوری می کنیم در صورت مشاهده مأموران شهرداری و شرکت پیمکانکار، بار را ضبط و به بدترین شکل با ما برخورد می کنند.

گفتنی است،بنا به گفته مسئولان فرمانداری شهرستان شهرکرد مقرر بود این افراد و فعالیتشان ساماندهی شود که تا کنون هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.