پیشکسوت پرسپولیس به شدت علیه مهدی طارمی و سروش رفیعی موضعگیری کرد.

حمله عجیب پیشکسوت پرسپولیس به طارمی و رفیعی

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی فنونی زاده درباره درخواست مهدی طارمی برای جدایی از پرسپولیس گفت: برانکو مربی حرفه‌ای است و با کسی تعارف ندارد. طارمی احساس کرده که مبادا با حضور منشا، به او بازی نرسد و شاید به این خاطر تصمیم به جدایی دارد. برانکو با کسی رودربایستی ندارد و اگر سال گذشته مهاجم خوب داشت، طارمی را هم مانند رامین رضاییان کنار می‌گذاشت. هوادار حق دارد از رفتار بازیکن تیمش ناراحت باشد، نمی‌شود که بازیکن اینجا پولش را بگیرد و راحت هم برود. اینجا شده مرکزی برای بازیکنان گمنام که معروف شوند و بروند. دل هوادار شکستن هم شده کشک!

وی تاکید کرد: وقتی برای تمرینات پرسپولیس و استقلال دو، سه هزار نفر شرکت می‌کنند، نشان می‌دهد که مردم چقدر این دو تیم را دوست دارند، اما برخی‌ها به راحتی با احساسات آنها بازی می‌کنند. بله، بازیکن به یک تیم خارجی خوب برود، همه افتخار می‌کنند، اما نه اینکه راهی تیم درجه دو شوند. خیلی‌ از بازیکنان به پرسپولیس آمده و رفته‌اند، اما نام پرسپولیس همیشه بزرگ مانده است. بسیاری از این بازیکنان انگشت کوچک ناصر محمدخانی هم نیستند. قرار نیست هر کسی به پرسپولیس بیاید، پول بگیرد و معروف شود و برود. سروش رفیعی 6 ماه هم نشد که برای پرسپولیس بازی کرد، اما راحت رفت. اگر او به بایرن مونیخ می‌رفت، برای ما افتخار بود، نه اینکه به تیم درجه دو قطری برود. از هواداران می‌خواهم اصلا این بازیکنان را تحویل نگیرند. یکی مانند سیدجلال حسینی و محمد انصاری باید تشویق شوند که با جان و دل بازی می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه رفیعی گفته برای پیشرفت به الخور رفته و پرسپولیس را عاشقانه دوست دارد، تاکید کرد: این حرف‌ها الکی است. پیشرفت بهتر از پرسپولیس داریم؟ هفته‌ای دو بار تلویزیون او را با پرسپولیس نشان می‌داد. آنقدری که او با پرسپولیس در تلویزیون دیده می‌شد، وزرای دولت در تلویزیون دیده نمی‌شدند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.