سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی شکایت حسین فریدون و معصومه ابتکار در جلسه امروز هیئت متبوعش خبر داد.

بررسی شکایت «فریدون» از یک نماینده در هیئت نظارت

به گزارش قدس آنلاین، محمد‌جواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز (چهارشنبه ۱۴ تیر) هیئت متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه پرونده شکایت حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور و معصومه ابتکار رئیس سازمان حافظت محیط زیست از ۲ نماینده مجلس بررسی شد.

وی با اشاره به شکایت حسین فریدون از یکی از نمایندگان به دلیل مصاحبه‌اش درباره نقش برادر رئیس‌جمهور در مسائل اقتصادی و نفوذ در هیئت‌رئیسه بانک‌ها، افزود: نماینده‌ای که از وی شکایت شده در هیئت حضور یافت و نظرات وی از سوی اعضای هیئت استماع شد.

سخنگوی هیئت نظارت به رفتار نمایندگان مجلس تصریح کرد: اعضای هیئت به این نتیجه رسیدند که این نماینده در این زمینه به مراجع قضایی پاسخگو باشد.

جمالی با اشاره به پرونده دیگری که در این جلسه بررسی شد، گفت: در این جلسه همچنین پرونده شکایت معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از یکی از نمایندگان مطرح شد.

وی ادامه داد: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل تعامل هر چه بیشتر مجلس و دولت خواهان پیگیری قضایی این پرونده نبوده و تنها خواستار دادن تذکر به نماینده بود.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: این نماینده نیز امروز در هیئت نظارت حضور یافت و با توضیحاتی که به اعضای هیئت ارائه داد، این پرونده بسته شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.