خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

 واکنش ژنرال آمریکایی به دالان تهران – بیروت

عصرایران/ به گزارش خبرگزاری ها، جیمز لیونز- فرمانده پیشین ارتش آمریکا در اقیانوس آرام- در مقاله‌ای در روزنامه "واشنگتن پست" می نویسد:  ایران با حمایت روسیه در تلاش برای ایجاد کریدور زمینی از تهران به عراق، سوریه و لبنان است که این مسیر، دسترسی ایران را به ساحل مدیترانه ممکن می کند.

سخنرانی‌ حسن نصرالله در تل آویو

تسنیم/ باشگاه خبرنگاران/ در دانشکده «آموزش سخنوری در حضور جمع» در تل آویو، سخنرانی های دبیر کل حزب الله لبنان گنجانده شده است که بیانگر تاثیرگذاری سید حسن نصرالله بر اسرائیلی ها و مراجع تصمیم گیر این رژیم است.

باهنر: این خط قرمز است   

ایلنا/ محمدرضا باهنر- دبیرکل جبهه پیروان- در مصاحبه ای می گوید: اصلاح‌طلبان از گفت‌وگوی ملی برای فتنه حرف می‌زنند که این درست نیست و خط قرمز ماست. او اما می افزاید: البته این به آن معنی نیست که اصلاح‌طلبان را فتنه‌گر بدانیم. اصلاح‌طلبان هم نیروهای مومن و انقلابی بسیاری دارند.

انتقاد جهانگیری از صداوسیما 

خبرگزاری صدا و سیما/ جهانگیری- معاون اول رئیس جمهور- با انتقاد از رواج برخی خبرها و شایعه ها مانند قطع و سهمیه بندی آب در شهرهای خوزستان و پخش آن از رسانه ملی، گفت: متاسفانه رواج برخی شایعات با انگیزه کشاندن کشور به بحران است.

ترامپ، زمین و حمام داغ ... 

تسنیم/ به گزارش یورونیوز، استیون هاوکینگ-دانشمند معاصر- معتقد است تصمیم ترامپ درباره خروج از پیمان پاریس می‌تواند زمین را به حمام داغ تبدیل کند که فرجام آن، سیاره ونوس با حرارت ۲۵۰ درجه و باران‌های اسید سولفوریک است.

روایت ۴ زن ابوبکر بغدادی 

العالم/ به گزارش پایگاه عراقی السومریه، ابوبکر بغدادی دارای چهار زن و ۱۵ فرزند است. به موجب این گزارش، برخی از نیروهای داعش حاضر بودند برای خریدن «دختران باکره» ۱۰ هزار دلار پول پرداخت کنند.

توضیح  آشنا درباره بوسیدن دست

فرارو/ حسام‌الدین آشنا -مشاور رئیس جمهور روحانی- در واکنش به انتشار عکس خودش درحال بوسیدن دست آیت الله جنتی در حاشیه مراسم ختم همسر امام جمعه مشهد در تهران، در کانال تلگرامی اش نوشت: بارها دست آیت الله خزعلی، آیت الله مهدوی کنی، آیت الله علم الهدی، دکتر معتمد نژاد، دکتر محسنیان راد  و دیگر استادانم را هم بوسیده ام، به این بوسه ها افتخار می کنم اما این به معنای تبعیت محض از آنان نیست.

بغدادی زنده است  

ایسنا/ منابع تکفیری‌ به روزنامه القدس العربی اعلام کردند که ابوبکر بغدادی زنده است و در جای امن در بیرون از موصل است.

پیروز سیاسی جنگ سوریه

تسنیم/ مجله فارن‌پالیسی به نقل از منابع آگاه می نویسد:  وزیر خارجه آمریکا به دبیر کل سازمان ملل گفته که دولت ترامپ برای عزل بشار اسد اصرار ندارد. فارن‌پالیسی می افزاید: دولت سوریه- زیر چتر حمایت تهران و مسکو- در حال ظهور به عنوان پیروز سیاسی در جنگ شش ساله است.

علت فوت شهید رکن‌ آبادی 

ایسنا/ قدیرزاده - مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی- درباره بررسی هویت شهید رکن آبادی می گوید: شهید رکن آبادی در عربستان کالبدشکافی شد و برخی از اعضای بدنش- مانند قلب- خارج و جسد به شکل مومیایی تحویل داده شد. ما نیز علت مرگ وی را اعلام نکردیم زیرا امکان تشخیص علت مرگ در جسد مومیایی نیست.

هندوانه های انتحاری طالبان

باشگاه خبرنگاران/ العهد لبنان نوشت: طالبان برای اقدامات تروریستی علیه نیروهای دولتی افغانستان از هندوانه‌های بمب‌گذاری شده استفاده می‌کنند.

تعرض جنسی مارادونا

جام جم/ به گزارش besoccer  /  مارادونا باز هم جنجال آفرید. او در سفر اخیرش به روسیه قصد تعرض به یک خبرنگار روس را داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.