تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز با رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد دیدار کردند.

ایجاد شفافیت مالی در دانشگاه آزاد/ تثبیت کد رشته های دانشگاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشگاه آزاد، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز، چهارشنبه ۱۳ تیرماه در مرکز تحقیقات استراتژیک با علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و در خصوص ضرورت ارتقا جایگاه علمی و فرهنگی، تثبیت کد رشته ها، حمایت از رویکردها، تحولات و تغییرات مثبت در این دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار که فولادگر، فرهنگی، مفتح، ابطحی، سلیمی، داوود محمدی(تهران)، ساداتی نژاد، جمالی، شهریاری(تنگستان)، بدری، کبیری و کریمی(اراک) نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد ضمن تشکر از حمایت ها و نقطه نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده، مطالبی را ارائه کرد.

ولایتی گفت: با توجه به تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری، با تمام قوت برای هر چه بهتر شدن وضعیت دانشگاه به ویژه در زمینه ارتقا علمی، توسعه فعالیت های فرهنگی، شفافیت مالی و ساماندهی تلاش می کنیم و امیدواریم بر اساس برنامه ریزی ها و راهبردهای پیش بینی شده در کنار تعامل و همکاری با همه دستگاه ها و به ویژه مجلس شورای اسلامی شاهد ارتقا کیفی دانشگاه باشیم.

وی بر توجه به مناطق محروم به عنوان یکی از مهمترین اهداف دانشگاه آزاد تاکید کرد و افزود: در این راستا تلاش خواهد شد تا نسبت به کاهش شهریه ها و در عین حال ارتقا برنامه ها و فعالیت های علمی در مناطق محروم با توجه بیشتری اقدام و برنامه ریزی شود.

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد ایجاد شفافیت مالی در دانشگاه را یکی از مهمترین اقدامات اعلام کرد و گفت: در این خصوص و با توجه به ضرورت های موجود از حسابرسان خبره دعوت به عمل آمده تا ضمن بررسی موضوعات مالی در این دانشگاه، نسبت به ایجاد ساختارهای روشن و دقیق برای ادامه فعالیت ها در این حوزه اقدام کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر ولایتی در راس هیات امنا و هیات موسس این دانشگاه، از انتخاب مقام معظم رهبری تقدیر کرده و این مهم را موجب ایجاد امید در میان اهالی علم، تحقیق و اندیشمندان دانستند و بر ادامه روند ارتقا کیفی و علمی دانشگاه تاکید کردند.

همچنین در این دیدار بر توجه ویژه به مسائل فرهنگی، شفافیت مالی و ارتقا کیفی  با عنایت به جایگاه ویژه ای که این مجموعه دارا است تاکید و توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی را خواستار شدند و حمایت خود را از فعالیت ها، اقدامات و تحولات اخیر در دانشگاه اعلام کردند.

در این جلسه همچنین از رویکرد اخیر و مثبت وزارت علوم در تثبیت کد رشته های دانشگاه آزاد اسلامی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر و اظهار امیدواری شد تا با این روند شاهد ایجاد آرامش در میان دانشجویان باشیم.  
در این جلسه علی محمد نوریان سرپرست و علیرضا منادی معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گزارشی از اقدامات، فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده ارائه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.