جباری گفت: تا جایی که بتوانیم قیمت ها را پایین می آوریم تا مشتری جذب شود اما بازهم خیلی تفاوتی نمی کند زیرا مردم پولی در دست ندارند و توان خریدشان پایین آمده است.

افزایش ۱۰ برابری چک‌های برگشتی در بازار پوشاک!

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی جباری، تولیدکننده پوشاک بیان داشت: وضعیت بازار بسیار نامناسب است و هر روز بدتر از روز گذشته میشود در حقیقت رکود موجب شده که خرید و فروشی صورت نگیرد.

وی با بیان این مطلب که فروش به نسبت سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته است، افزود: وقتی فروش کاهش یابد تولید نیز بالتبع آن کم تر خواهد شد با این حال ما تمام سعی خود را می کنیم که تولیدی را سرپا نگه داریم اما در این میان مجبور به تعدیل تعدادی از نیروها شده ایم.

وی تأکید کرد: بسیاری از افراد واسطه از جمله راننده، توزیع کننده و اتوکش‌ها هم که به واسطه تولید ما کار می کردند به دلیل کاهش تولید کارشان بسیار کمتر شده است.

این تولیدکننده گفت: تا جایی که بتوانیم قیمت ها را پایین می آوریم تا مشتری جذب شود اما بازهم خیلی تفاوتی نمی کند زیرا مردم پولی در دست نداشته و توان خریدشان پایین آمده است.

جباری خاطرنشان کرد: تولیدکننده های زیادی هستند که تعطیل کرده اند و به دنبال کار به تولیدی‌هایی که سرپا هستند مراجعه می کنند اما وضعیت آن هایی هم که کار می کنند نامناسب تر از این است که بتوانند نیرویی جدید بگیرند.

وی اضافه کرد: در پاساژ محل کار ما تعداد زیادی از مغازه ها تعطیل کرده و مغازه را هم از جنس تخلیه کرده اند، موضوع دیگری که باعث مشکلات زیادی می شود افزایش چک های برگشتی است.

این تولیدکننده گفت: به جرأت و بدون اغراق می گویم که چک های برگشتی ۱۰ برابر شده و این در حالی است که گاهی چک افرادی برگشت می خورد که بسیار مورد اطمینان هستند و تنها به خاطر شرایط بد بازار توان وصول چک های خود را ندارند.

منبع: نسیم آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.