۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
کد خبر: 544970

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با اشاره به غیبت چند بازیکن در این تیم گفت: شرایط تمرین تیم ما با حضور ۱۸ بازیکن و بازگشت‌ آنها از تمرینات بدنسازی تیم‌های‌شان ایده‌آل و مساعد نیست.

نارضایتی پیروانی از شرایط تمرینی امیدها

به گزارش قدس آنلاین، امیر حسین پیروانی در نخسین جلسه تمرین تیم امید در دومین اردوی این تیم اظهار کرد:‌ طبق برنامه‌ریزی‌ها دومین اردوی تیم ملی که متصل به مسابقات قهرمانی آسیا از ظهر امروز (پنج‌شنبه) آغاز شد و هشت بازیکن در این تمرین غایب بودند. صحبت درباره غیبت بازیکنان تکراری شده اما این موضوع برای ما قابل پیش بینی بود. دو تیم در خارج از تهران و دو تیم در تهران حضور دارند اما بازیکنان خود را به ما ندادند. درخواستم از فداریسون فوتبال و سازمان تیم‌های ملی این است که در این باره تصمیم بگیرند و به من بگویند که کدام بازیکنان را در اختیار داریم.

او ادامه داد:‌ تمرینات ما کیفیت لازم را ندارند بازیکنان از تمرینات بدن‌سازی تیم‌های‌شان بازگشته‌اند همه خسته‌ هستند و باید چند روزی به آنها استراحت بدهیم. فردا جلسه‌ای با حضور  رییس سازمان تیم‌های ملی برگزار می‌کنیم تا در این باره تصمیم گیری شود و به ما بگویند که کدام بازیکنان در تیم ملی حضور خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.