عضو هیئت علمی دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه گفت: سیره امام راحل(ره) ، نسخه شفابخش برای تمام آزادی خواهان جهان است.

سیره امام راحل(ره) نسخه شفابخش آزادی خواهان جهان

به گزارش قدس آنلاین، سید سعید آقا بنی هاشمی در حاشیه بازدید اساتید و دانشجویان یک مرکز تحقیقاتی بلژیک از حرم مطهر امام راحل، در جمع خبرنگاران گفت: این دانشجویان بلژیکی علاقمند به آشنایی با سیره و سبک زندگی امام راحل هستند و تمایل خاصی برای بازدید از مرقد مطهر دارند.

وی با اشاره به جذب اغلب این دانشجویان بلژیکی در دولت این کشور، گفت: اغلب این فارغ التحصیلان جذب دولت می شوند و از مسئولان رده بالای بلژیک خواهند شد از این رو شناخت ابعاد شخصیتی امام راحل و آگاهی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برای آنها حائز اهمیت است.بازدید از منزل امام خمینی(س) نیز در این برنامه فرهنگی و علمی نیز بود.

عضو هیئت علمی دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه با بیان این که این دانشجویان بلژیکی در یک برنامه ۱۰ روزه علمی و فرهنگی با اغلب مکان های مهم ایران آشنا می شوند، اضافه کرد: یکی از مهمترین مراکزی که خود این دانشجویان و اساتید آن ها، تمایل برای حضور داشتند، حرم مطهر امام راحل(ره) بود که امروز این اتفاق افتاد.

 سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در مجارستان افزود: سیره امام راحل(ره) ، نسخه شفابخش برای تمام آزادی خواهان جهان است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.