قم- امام جمعه قم گفت: دولت باید مجموعه‌ای از قراردادها که دارای اهمیت خاصی است و حاشیه و مسئله‌دار است پیش از پذیرفتن و امضا در حضور کارشناسان و صاحب‌نظران قرار دهد و اگر مورد تائید بود آن را امضا کند.

دولت پیش از امضای قرارداد با غرب آن را در اختیار کارشناسان قرار دهد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به نقشه دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی گفت: امروز هر کسی با جمهوری اسلامی ایران رابطه داشته باشد توسط دشمنان مورد حمله و تهاجم قرار می‌گیرد، استکبار راه مقابله با ایران را در نابود کردن بنیان خانواده می‌داند که اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ در کشور از جمله آن بود که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب توطئه اجرای این سند ننگین افشا شد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به فرارسیدن سال روز عفاف و حجاب بیان کرد: کشف حجاب در زمان رضاخان توسط دشمنان انجام شد، همه دستگاه‌ها و رسانه ها باید تلاش کنند مردم به سوی عفاف و حجاب برگردند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود.

سعیدی افزود: مردم ایران در گذشته به سنت بسیار خوب و حسنه حل منازعات از طریق کدخدا منشی اعتقاد داشتند و امروز باید به علما و ریش سفیدان اعتماد شود و نباید اختلافات و دعوا به دستگاه قضایی سپرده شود و باید فرصت کافی به مسئولان قضایی برای رفع مشکلات کشور داده شود.

امام جمعه قم با اشاره به قراردادهای جدی نفتی اظهار داشت: وقتی قراردادها امضا می‌شود و رسانه‌ای می‌شود سبب واکنش‌های مختلف می‌شود، دولت باید مجموعه‌ای از قراردادها که دارای اهمیت خاصی است و حاشیه و مسئلهدار است پیش از پذیرفتن و امضا در حضور کارشناسان و صاحب نظران قرار دهد و اگر مورد تائید بودآن را امضا کند.

وی عنوان کرد: دولت مدعی است که دوران انتخابات تمام شد و امروز زمان صمیمیت است و الان باید برای اثبات این رفاقت و صمیمیت این قراردادها مورد ارزیابی کارشناسان قرار بگیرد و سبب شود استرسی به مردم وارد نشود و به دولت اعتماد پیدا کنند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به شکست های داعش در کشور عراق  گفت: آزادسازی موصل به معنای از هم پاشیدن تشکیلات شیطانی و عمر سیاه داعش در منطقه است، نقش مرجعیت شیعه و دولت و مردم عراق در این پیروزی برکسی پوشیده نیست.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.