بردسکن- امام جمعه بردسکن از مسئولان در تامین چند پزشک متخصص برای بیمارستان ولی عصر این شهرستان تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه بردسکن از مسئولان در تامین چند پزشک متخصص

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور قشرهای مختلف مردم در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: در پی کمبود  پزشک متخصص  اطفال، زنان و زایمان و سونوگرافی در شهرستان و مطرح کردن آن از تریبون نماز جمعه  و انعکاس  خبری آن مسئولان شهرستان از جمله فرماندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر شبکه بهداشت و درمان  به جد به پی گیر این مطالبه مردمی شدند که خوشبختانه با تلاش های انجام شده و نشستی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت گرفت این مهم تحقق پیدا کرد.

وی عنوان کرد:  با توجه به  مسافت ۳۰۰ کیلومتری شهرستان  با  مرکز استان مسئولان باید هریک در حوزه کاری خود تدابیری را بیاندیشند که مردم  به لحاظ امکانات رفاهی و خدماتی در بهترین شرایط باشند.

حجت الاسلام امینی  با اشاره به فصل تابستان و گرمای بیش از حد هوا بر  صرفه جویی در مصرف آب شرب تاکید کرد و گفت:  با تلاش مدیریت امور آب و فاضلاب  شهرستان  و پی گیری های مسئولان شهرستان و استان چاه آب شرب شماره ۵ بردسکن با هدف جلوگیری از قطع  و یا افت فشار آب شهر وارد مدار شد و با تدابیر اتخاذ شده مشکلی در تامین آب شرب نخواهیم داشت اما می طلبد برای جلوگیری از هر گونه قطع یا افت فشار آب احتمالی خانواده ها صرفه جویی لازم را داشته باشند.

 امام جمعه بردسکن عنوان کرد: براساس گزارشات اعلام شده توسط مدیریت امور آب و فاضلاب شهرستان شهرداری های بردسکن، انابد و شهرآباد  برای آبیاری فضای سبز خود از انشعاب غیر مجاز استفاده می کنند که می طلبد شهرداران  محترم به این مهم توجه کنند و در صورت انشعاب غیر مجاز آن را قطع کنند چرا که این کار در واقع ظلم به مردم است.

وی افزود: آب شرب بردسکن به لحاظ تامین وضعیت بحرانی دارد و براساس گزارش اعلام شده ۳۵ درصد مشترکین آب شرب در بردسکن  بیشتر از الگوی مصرف آب شرب استفاده می کنند که می طلبد این عده از مشترکین که شامل انشعابات مسکونی ، تجاری و اداری می باشند صرفه جویی لازم را داشته باشند.

وی از اجرایی نشدن  طرح  قانون  عفاف و حجاب با گذشت ۱۲ سال از تصویب آن در شورای فرهنگ عمومی و شورای  عالی انقلاب فرهنگی کشور انتقاد کرد و گفت: چرا این طرح هنوز توسط وزارت کشور اجرایی نشده است و اگر کوتاهی در دولت های گذشته شده است  دولتمردان باید پاسخ قانع کنده ای را برای مردم بیان کنند.

حجت الاسلام امینی اظهارداشت: این قانون بسیار جامع در ۱۶ سیاست کلان و ۶۶ راهکار عملی  به تصویب رسیده است که باید وزارت کشور آن را اجرایی کند.

امام جمعه بردسکن به کشف  توطئه کودتای نوژه در سال ۵۹ اشاره کرد و گفت:  استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون با  کودتا و ترور ها و توئطه ها قصد براندازی نظام را داشته و دارد که به حول قوه الهی تمامی توطئه های دشمنان در طول تاریخ انقلاب خنثی و نتواسته اند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی همچنین به سالروز شهادت حضرت حمزه سید الشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی  و  جنگ احزاب و خندق و روز ورزش فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای اشاره کرد و برای هریک از این مناسبت ها مطالبی را بیان کرد.

حجت الاسلام امینی به سالروز کشف حجاب رضا خانی که به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان متمرکز شده اند که عفاف و حجاب را از جوانان و نوجوانان ما بگیرند.

وی با بیان اینکه  حیا و غیرت ملزم عفاف و حجاب است گفت: پیامدها و آثار منفی بد حجابی و بی حجابی آرامش جامعه را برمی زند که می طلبد خانواده ها به این مهم توجه کنند که فرزندان آنها به راههای انحراف کشیده نشوند.

وی اظهارداشت: امروز ریشه فروپاشی خانواده ها، طلاق و اختلافات و نزاع های خانوادگی یک پایه آن به بد حجابی و بی حجابی  برمی گردد.

وی گفت: متاسفانه فضاهای مجازی برخی از جوانان و نوجوانان ما را آلوده کرده است و هتک حرمت دختران و مشکل آفرینی برای پسران در جامعه دیده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.