رشت_ امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه خلاف قانون در نظام اسلامی خلاف شرع است تصریح کرد: قانون کشور ما برگرفته از عقل و شرع ناب و اسلامی است، کسانی که از مالیات فرار می‌کنند معصیت می‌کنند کما اینکه بخش مهمی از هزینه‌های کشور را متکی به مالیات است و اگر بحث مالیات به‌درستی اجرا شود وابستگی به نفت کمتر خواهد شد.

افرادی که از مالیات فرار می‌کنند معصیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد عبدالله زاده پاشاکی در نماز جمعه بابیان اینکه به انسان متقی فرقان عنایت می‌شود که این فرقان وسیله شناخت حق از باطل است اظهار کرد: پرستش طاغوت از بیراهه‌هاست و انسان متقی سعی می‌کند این بیراهه‌ها را بشناسد.

امام‌جمعه موقت رشت بابیان اینکه خانواده‌ها باید فرزندان خود را به‌درستی تربیت کنند گفت: دشمن مقدمات گمراه‌کننده‌ای برای تأثیرگذاری بر فرزندان ما مهیا کرده است و نباید اجازه دهیم مسمومیت تأثیرگذاری غرب بر جوانان ما عارض شود.

وی با اشاره به اینکه ظاهر زندگی و سرگرمی‌های غرب برای جوانان ما جذاب است اما باطن آن جز سم نیست بیان کرد: توجه به آزادی در قالب شرعیات را لازم است و نباید عفت در جامعه جریحه‌دار شود، بی‌حجابی پیشرفت نیست، عده‌ای گمان نکنند فضای داخل اتومبیل شخصی است و حجاب را از سر خود برندارند.

عبدالله زاده بابیان اینکه برخی آتش به اختیار را برعکس تعبیر کرده‌اند خاطرنشان کرد: آتش به اختیار بودن یعنی حماسه ۹ دی و ۸ دی، یعنی اگر ارگانی وظیفه ذاتی‌اش اجرای برنامه دینی باشد اما مسامحه‌کاری کند مردم باید به میدان بیایند.

امام‌جمعه موقت رشت بابیان اینکه آمریکا با جمهوری اسلامی دشمنی دارد، چون ما نمی‌توانیم با خباثت آن‌ها کنار بیاییم اظهار کرد: آمریکا به تروریست‌ها در عراق تجهیزات می‌دهد و روزی نیست که مسئولین آمریکایی در رابطه با ایران و ایران هراسی صحبت نکند، امروز همه نقشه‌های شوم آمریکا به خودش برمی‌گردد.

وی با اشاره به  طرح دوفوریتی مبارزه با تحریم‌ها در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان مجلس گفت: هزینه چالش کمتر از سازش است و ما تا آخر پیرو علی زمان خواهیم بود.

شفقی، فرماندار شهرستان رشت پیش از خطبه های نماز جمعه رشت به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر و قاچاق کالا و ارز در جمع نمازگزاران آدینه به سخنرانی پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.