قزوین - امام جمعه قزوین با اشاره به اقتصاد کشور گفت: پیچ و مهره اقتصاد کشور با آچار فرانسوی‌ها که به دست منافقان می‌چرخد، هیچ‌گاه سفت و محکم نمی‌شود بلکه اقتصاد با اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، تکیه به تولید داخلی و غیره توسعه می‌یابد.

اقتصاد کشور با اقتصاد مقاومتی میچرخد نه با آچارفرانسوی ها

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین،، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجد النبی(ص) این شهر برگزار شد، با اشاره به اقتصاد کشور گفت: پیچ و مهره اقتصاد کشور با آچار فرانسوی‌ها که به دست منافقان می‌چرخد، هیچ‌گاه سفت و محکم نمی‌شود بلکه اقتصاد کشور با اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، تکیه به تولید داخلی و سرمایه‌گذاری بر جوانان تحصیل کرده و جویای کار توسعه می‌یابد و پیشرفت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: سرمایه‌های کشور را نباید در ظرف شکسته برجام ریخت چراکه چیزی برای ملت نخواهد ماند و همه آن از بین می‌رود.

عابدینی مطرح کرد: آویزان شدن به ریسمان دشمنان و مشکران چیزی جز سقوط به غضب و خشم خداوند را ندارد و موجب نابودی می‌شود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: مسؤولان در اقدامات و وظایف خود به ستمگران تکیه نکنند چراکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده‌اند تکیه به ستمگران موجب آتش گرفتن افراد می‌شود و باید از نزدیک شدن به ستمگران بپرهیزید.

عابدینی خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان با ستمگران و منافقان ارتباط بگیرند ثروت، اعتبار و اعتماد مردم به آتش کشیده می‌شود و از بین می‌رود.

آیت الله عابدینی درادامه یاد آورشد: در بسیاری از آیات قرآن کریم خداوند متعال وظایف بندگان خود را بیان کرده که وظیفه بندگان بندگی کردن خداوند است اما آن را رها کرده و در صف دشمنان قرار گرفته‌اند.

وی افزود: بندگان خداوند به جای اینکه ولایت و دین خدا را بپذیرند و بندگی خداوند متعال را کنند، آن را رها کرده و به سراغ طاغوت رفته‌اند.

امام جمعه قزوین با اشاره به دو صف در مقابل بندگان ادامه داد: خداوند متعال دو صف را در مقابل بندگان خود قرار داده که یکی از آن‌ها صف ولایت، حق، خدا، امنیت بوده و دیگری صف تجاوزگری، قتل، کشتار، ظلم و تجاوز به حقوق دیگران است.

عابدینی تصریح کرد: خداوند متعال به کسانی که ایمان آورده‌اند، دعوت می‌کند که تقوای الهی پیشه کنند و در صف خدا و انبیا و اولیای خداوند بوده و همراه با بندگان شایسته خداوند باشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین خداوند متعال می‌فرماید ای کسانی که ایمان آورده‌اید با صالحان باشید و از مشرکان و منافقان دوری کرده و به آن‌ها تکیه نکنید و با سرداران کفر بجنگید چراکه اهل تقوا به خداوند توکل می‌کنند و به حمایت خدا اعتماد و ایمان دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به مقاومت ۳۳ روزه لبنان یادآور شد: با مقاومت ۳۳ روزه و با هدایت‌های مقام معظم رهبری مردم لبنان به پیروزی رسیدند و خداوند متعال پیروزی را به آن‌ها عطا کرد.

عابدینی مطرح کرد: اهل تقوا باشید چراکه خداوند مدافع اهل ایمان و تقوا بوده و اهل ایمان و تقوا می‌دانند که آینده جهان آینده صلح، امنیت و حاکمیت صالح است.

وی عنوان کرد: پیروزی و موفقیت‌ها با حرکت جهادی، وحدت و انسجام، روحیه بسیجی، مقاومت و ایستادگی، بصیرت و آگاهی به دست آمده است که همه آن‌ها از انقلاب و جمهوری اسلامی صادر شده به گونه‌ای که صدور انقلاب اسلامی در مقاومت یمن، سوریه و عراق ملاحظه می‌شود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه غربی‌ها همیشه ادعای صلح و مبارزه با تروریسم داشته و دارند، اضافه کرد: اما تمام مردم کشور و دنیا می‌دانند که جز دروغ، خیانت و همراهی با دشمنان و منافقان چیزی برای مردم ندارند.

عابدینی گفت: مردم می‌دانند که داعش در دامان ناپاک اسرائیل و آمریکا زاییده شده و پرورش پیدا کرده است و دین اسلام پنجه در پنجه کفر و استکبار انداخته و  نه تنها پنجه استکبار را شکسته بلکه گردن استکبار را هم خم کرده و به زانو درآورده است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در روزهای گذشته به مسؤولان دستگاه قضا بیان کرد: حقوق عموم مردم از جمله حقوق بیت‌المال و حقوق اجتماعی مورد توجه ویژه قرار گیرد و با قانون‌شکنان برخورد قاطع و جدی صورت گرفته و دستگاه قضا به آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت جدی داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه زمین‌خواری و رباخواری از مصادیق‌های بارز منکر است، تصریح کرد: دستگاه قضا در استان در این زمینه همانند گذشته برخورد جدی و قاطع داشته باشد تا شاهد تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در استان قزوین باشیم.

عابدینی با اشاره به قراردادهای نفتی با شرکت بدسابقه فرانسه عنوان کرد: باید این قراردادها برای مردم جامعه شفاف‌سازی شود و مردم در جریان قرار گیرند چراکه شرکت فرانسه خائن و بدسابقه بوده و جای نگرانی دارد.

وی اضافه کرد: باید نسبت به انعقاد قرارداد با کشورهایی که همیشه بدخواه بوده واکنش نشان داد و مسؤولان در این زمینه از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت کنند و رهنمودها را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

خطیب جمعه قزوین به شهادت مربان کشورمان فرشاد رمزی اشاره کرد وگفت:این شهید بزرگوار جان عزیزش را در راه خدا وسربلندی کشورازدست داد تا مردم درکشور امنیت داشته باشند جا دارد ازخانواده این شهید تشکروقدر دانی کنیم،همچنین ازمردم هم تشکرمی کنیم که حضورفعال درمراسم این شهید بزرگارداشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.