حسن یزدانی، علیرضا کریمی و کمیل قاسمی آزادکاران اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم ایران به دومین برد خود در رقابت های انتخابی تیم ملی دست یافتند.

دومین پیروزی یزدانی، کمیل قاسمی و کریمی در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه رقابت های دور سوم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان در دومین مبارزه خود مقابل وحید شاه محمدی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید.

کریمی وقت نخست این مبارزه را با حساب ۴ بر صفر به پایان رساند.
کریمی دور نخست استراحت داشت سپس کامران قاسم پور را ۲ بر صفر برد.

در همین وزن حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک که در دور نخست مقتدرانه مثابل حنیف عمران زاده ۱۰ بر صفر پیروز شده بود در دومین مبارزه موفق شد اسماعیل محمودی را در مدت زمان ۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه ۱۰ بر صفر شکست دهد.

محمد جواد ابراهیمی نیز در دومین مبارزه خود مقابل کامران قاسم پور به برتری ۲ بر یک رسید. وی در مبارزه نخست نیز در ۴۵ ثانیه وحید شاه محمدی را ۱۰ بر صفر شکست داد.

در دیگر مبارزه وزن ۸۶ کیلوگرم عزت الله اکبری مقابل حنیف باقرزاده بانتیجه ۸ بر صفر پیروز شد.
اکبری در مبارزه نخست نیز مقابل اسماعیل محمودی ۷ بر ۲ به برتری رسیده بود.
در وزن ۶۱ کیلوگرم نیز مصاف حساس میان ایمان صادقی و بهنام احسانپور با نتیجه ۷ بر ۴ به سود احسانپور به پایان رسید.
در سنگین وزن مصاف امین طاهری مقابل جعفر شمس ناتری با حساب ۴ بر صفر به سود امین طاهری به پایان رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز کمیل قاسمی دارنده مدال های نقره و برنز المپیک در دومین مصاف مقابل مهران میرزایی در حالیکه با نتیجه ۶ بر صفر پیش بود حریفش حاضر به ادامه مبارزه نشد وقاسمی به پیروزی رسید. قاسمی در اولین مبارزه پس از استراحت در دور نخست مقابل سعید امیری ۶ بر ۲ پیروز شد.

در وزن ۷۱ کیلو کشتی فرنگی محمد علی گرایی پس از شکست در مبارزه نخست مقابل برومند اصلا موفق به شکست ۴ بر صفر اصغر عالی محمدی شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد مصطفی حسین خانی پس از باخت مقابل سعید داداش پور در دومین مبارزه مقابل حامد رشیدی در حالیکه ۲ بر صفر پیش بود،رشیدی بدلیل مصدومیت حاضر به ادامه مبارزه نشد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد مصاف حساس و دیدنی میان جمال عبادی و سعید داداش پور با نتیجه ۱۰ بر ۹ به سود عبادی به پایان رسید. داداش پور پیش از این حسین خانی را برده بود.
در وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی سیدمصطفی صالحی زاده در سومین مبارزه خود نیز مقابل امید افتخاری به برتری ۴ بر یک رسید و مقتدرانه راهی نیمه نهایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.