زاهدان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دپو سلاح‌های گروهک جیش‌الظلم در جنوب سیستان و بلوچستان کشف شد در این عملیات ۳۷ قبضه سلاح و یک توپ ضدهوایی به دست نیروی انتظامی افتاد.

انبار سلاح‌های گروهک جیش‌الظلم در بلوچستان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: به دنبال اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی که امروز در استان سیستان و بلوچستان برقرار است روز گذشته نیروهای انتظامی استان یکی از محل‌های دپو سلاح‌های گروهک جیش‌الظلم را در ارتفاعات ۱۸۰۰ متری منطقه کوه سفید شهرستان سراوان کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: این محموله که در پی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده با استفاده از نیروهای نفوذی نیروی انتظامی استان در گروهک جیش‌الظلم کشف شده شامل ۳۵ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، توپ ضد هوایی ۴.۵ میلی‌متری با برد ۷ کیلومتر به همراه ده‌ها فشنگ و ۲ قبضه سلاح سنگین «اس.پی.جی 9» و مقادیر زیادی مهمات است.

وی گفت: خوشبختانه امروز اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان روی اشرار و گروه‌های معاند منطقه بسیار مطلوب است و همه فعالیت‌های مخل امنیت منطقه در رصد اطلاعاتی نیروهای امنیتی قرار دارد. این سلاح‌های کشف شده که قرار بود علیه مردم شریف استان سیستان و بلوچستان استفاده شود با عملیات مقتدرانه فرزندان این مرز و بوم در نیروهای انتظامی کشف شد و بی‌شک با اشراف اطلاعاتی موجود روند موفقیت‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.