زاهدان-رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با یک دستگاه سواری پراید به علت تجاوز به چپ در محور بمپور-دلگان راننده سواری پراید وچهار نفر دیگراز سرنشینان جان خود را از دست دادند و دو نفر نیز مجروح شدند.

تجاوز به چپ وانت تویوتا پنج کشته و دو مجروح در بلوچستان برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ یداله ستوده در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ( ۱۶ تیر ماه ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه )در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با یک دستگاه سواری پراید درکیلومتر ۳۰ محور" بمپور-دلگان، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان وبلوچستان ادامه داد:در این حادثه ،یک دستگاه وانت تویوتا به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه سواری پراید برخورد که بر اثر شدت ضربه وارده راننده سواری پراید و چهار نفر دیگر از سرنشینان این خودرو در محل جان خود را از دست دادند و دو نفر از سرنشینان خودرو تویوتا مجروح شده که به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

سرهنگ ستوده با اشاره به دوطرفه بودن محورهای جنوب از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: در مسیر مجاز خود تردد نموده و از تجاوز به چپ پرهیز نمایند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.