قزوین- معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به خرید گندم در استان قزوین گفت: تا به امروز ۱۴۵ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان استان خریداری شده و این میزان گندم حدود یک و نیم سال نیاز استان قزوین است.

بیش از ۱۴۰ هزار تن گندم از کشاورزان قزوینی خریداری شد

به گزارش قدس آنلاین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری که صبح شنبه محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قزوین برگزار شد، با اشاره به خرید گندم، جو و کلزا در استان اظهار داشت: با توجه به دستورالعملی که در راستای خرید تضمینی گندم، جو و کلزا مطرح بوده، روند کار بسیار مطلوب و در حال انجام است.

وی گفت: تا به امروز ۱۴۵ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان استان قزوین خریداری شده و این میزان گندم حدود یک و نیم سال نیاز استان بوده که از گندم‌کاران خریداری شد است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه قیمت هر کیلو گندم خریداری شده ۳۰۰ تومان است، عنوان کرد: در حال حاضر ۳۱ مرکز خرید گندم در استان وجود دارد و بهای گندم به کشاورزانی که در روزهای نخست از آن‌ها گندم خریداری شده، پرداخت شده است.

حبیبی عنوان کرد: در خصوص محصول جو و کلزا، حدود ۱۰ هزار تن جو و هشت هزار و ۳۰۷ تن کلزا از کشاورزان استان قزوین خریداری شده است.

این مسؤول در پایان از همکاری سازمان جهاد کشاورزی، شرکت غله، فرمانداران و شبکه وسیع حمل و نقل استان قزوین قدردانی کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.