مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و وحشت دشمن از ما یک نکته انکارناپذیر است به همین دلیل دشمنان و جریان های مقابل به دنبال جمع کردن سفره مقاومت هستند.

دشمن به دنبال جمع کردن سفره مقاومت است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی روز شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: ما انقلاب کردیم و نظامی به عنوان اهرم این انقلاب تشکیل دادیم که کار ما در آن هنوز تمام نشده و در هر شرایطی جریان های فرصت یابه دنبال قدرت یابی و ثروت یابی هستند که گاهی در اهداف خود موفق و گاهی بایکوت می شوند.

وی ادامه داد: برای برخی جریان های سیاسی مقابل ما شکستن هیبت و صلابت رهبری یک اصل شده است. برخی از افرادی که از ابتدا انقلاب را باور نداشتند و عده ای نیز که با شرایط جامعه و زندگی خود تغییر می کنند از جمله کسانی هستند که در جامعه امروز در مقابل انقلاب ایستاده اند.

وی گفت: این افراد قدرت را برای خود زمانی نهادینه می بینند که رابطه با آمریکا درست شود و جریانات مقابل ما در برقراری با آمریکا تفاهم دارند در حالی که مقابله ما با دشمن روز به روز شدیدتر می شود.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و وحشت دشمن از ما یک نکته انکارناپذیر است. به همین دلیل دشمنان و جریان های مقابل به دنبال جمع کردن سفره مقاومت هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: بی توجهی به بحران های سیاسی سبب سقوط می شود لذا باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: فراز و نشیب ها در نظام ما مانند یک کشتی است که مقام معظم رهبری چنان ناخدایی آن را انجام داده و می دهند که هیچکس از مردم و مسئولان متوجه خطرها نشدند.

امام جمعه مشهد گفت: انقلاب اسلامی تمامش مبارزه است و تا رسیدن به نقطه هدف این مسیر مبارزه ادامه دارد. اینک مقابل ما تمام دستگاه های اطلاعاتی و امپراطوری رسانه ای دنیا قرار دارد و پیروزی ما با جهانی شدن اسلام و برپایی حکومت اسلامی با ظهور حضرت مهدی(عج) است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.