زنجان- استاندار زنجان گفت: بخش IT ظرفیت بالایی در زمینه ایجاد اشتغال در زنجان دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

باید به ظرفیت بالای ایجاد اشتغال در بخش آی.تی زنجان توجه شود

به گزارش قدس آنلاین، اسدالله درویش‌امیری ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان اظهار کرد: همه دستگاه‌های متولی باید همت خود را در زمینه تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را به کار گیرند.

وی با اشاره به دیدار با وزیر ارتباطات و معاون وی در زمینه اجرای طرح در حوزه اشتغال به ویژه IT و ICT عنوان کرد: ظرفیت بالا و فراوانی در این زمینه برای ایجاد اشتغال وجود دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در زمان استاندار سابق تفاهم‌نامه‌ای در راستای استفاده از ظرفیت اشتغال در این بخش منعقد شده است، گفت: آنچنان که باید و شاید نتوانسته‌ایم، از ظرفیت این بخش استفاده کنیم و ظرفیت این تفاهم‌نامه عملیاتی نشده است.

درویش‌امیری با بیان اینکه ظرفیت ایجاد اشتغال از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار بالا است، گفت: در سطح کشور استفاده خوبی از این ظرفیت شده است که باید در استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از نمودهای بارز در دنیا در مورد توسعه یافتگی میزان سهم دولت از مالیات است.

شهرام طهماسبی با بیان اینکه در دولت یازدهم مالیات افزایش یافت، افزود: این در حالی است که این سهم در سال‌های پیش کمتر بوده و امید است با تدبیر بتوان این سهم را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم، سال ۱۳۹۶ سال پر بار آموزشی برای مدیران و مردم در زمینه‌های تخصصی باشد، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم، ماهانه یک سمینار تخصصی برای بهره‌مندی علاقمندان برگزار شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه از این به بعد باید دستورات جلسه همراه با دعوت‌نامه به مدیران ارسال شود، ادامه داد: این اقدام در راستای حضور آگاهانه مدیران در جلسات با اطلاع قبلی انجام می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان خاطر نشان کرد: باید هر چه بیشتر ظرفیت‌های مالی و قانونی سال ۱۳۹۶ را به تصویر کشیده و از آن ذهنیت داشته باشیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.