بجنورد: پدرمرزبان ربوده شده مانه و سملقانی گفت: برای پیگیری آخرین وضعیت پسرم برای آقای ظریف وزیر امور خارجه نامه ای نوشتم که میخوام تحویل خودش دهم تا موضوع فرزندم را پیگیری کند.

۷۴ روز بی خبری از وضعیت سعید براتی/ نوشتن نامه به آقای ظریف
به گزارش قدس آنلاین، ولی براتی پدر سعید درباره آخرین اطلاعات از فرزندش اظهار کرد: از مرزبانی تهران پیگیر وضعیت پسرم هستم اما آنها فقط می گویند که سعید سالم است ولی درباره این‌که الان کجاست و وضع چطور است اطلاعی ندارند.
وی افزود: برای پیگیری آخرین وضعیت پسرم برای آقای ظریف وزیر امور خارجه نامه ای نوشتم که میخوام تحویل خودش دهم تا موضوع فرزندم را پیگیری کند.
وی در ادامه بیان داشت: چند روز گذشته، تولد سعید بود که خیلی دوست داشتیم پیش ما  بود اما خدا نخواست که فرزندم پیش ما باشد.
او با بیان اینکه ۷۴ روز است از پسرم خبری ندارم، گفت: از مسئولین درخواست دارم برای بازگشت فرزندم تلاش کنند تا دوباره من و مادرش بتوانیم فرزندمان را ببینیم.
طی عملیات تروریستی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان تعدادی از مرزبانان کشورمان به شهادت رسیدند و یکی از سربازان وظیفه به‌نام سعید براتی که اهل شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی بود مجروح و مفقود شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.