مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه تلفات جاده‌ای هشت درصد رشد اقتصادی کشور را می‌بلعد؛ افزایش سایت‌های امداد هوایی کشور را خواستار شد.

تلفات جاده‌ای ۸ درصد رشد اقتصادی کشور را می‌بلعد/سایت‌های امداد هوایی کشور افزایش یابد

به گزارش قدس آنلاین، رحمت‌الله مه آبادی در آئین افتتاح فاز نخست سایت امداد هوایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان اظهار داشت: بر اساس گزارش بانک جهانی کشته‌های جاده‌ای هشت درصد از رشد اقتصادی کشور را می‌بلعد.

وی با اشاره به دیگر تبعات افزایش تعداد تلفات سوانح جاده‌ای عنوان کرد: سوانح جاده‌ای بسیاری از خانواده‌ها را بی‌سرپرست کرده و در ناآرامی جامعه نیز مؤثر است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با اشاره به اینکه نجات جان انسان‌ها به هر طریق ممکن بسیار مهم و ضروری است؛ ایجاد سایت‌های امداد هوایی را نمادی از توسعه کشور دانست.

مه آبادی با اشاره به اینکه امروز شاهد افزایش تردد در جاده‌های کشور به‌ویژه استان سمنان هستیم بیان کرد: افزایش حجم ترافیک زمینی ایجاب می‌کند تا خدمات امداد هوایی افزایش یابد.

وی از خدمات امداد هوایی به‌عنوان خدماتی مدرن و مهم در حوزه درمانی نام برد و افزود: امداد هوایی خدمات مدرنی است که آن را دولت‌هایی که به توسعه نزدیک می‌شوند؛ ارائه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه احداث سایت امداد هوایی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با توجه به حجم بالای تردد زمینی در این محور بسیار ستودنی است؛ ابراز امیدواری کرد تا این پروژه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.